اخبار بیمه و بانک\
بیمارستان بانک ملی به عنوان بیمارستان بدون دخانیات معرفی شد

بیمارستان بانک ملی ایران به عنوان "بیمارستان بدون دخانیات" از سوی معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی معرفی و از اقدامات و خدمات دکترحمید جمالی رئیس بیمارستان بانک تقدیر شد.

خط اعتباری ۶.۵ میلیارد روبلی روسیه برای ایران

پیرو سفر رئیس کل بانک مرکزی کشورمان به روسیه با هدف افزایش همکاری‌های پولی و بانکی با این کشور و همچنین تقویت مناسبات در چارچوب توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، جلسه‌ای میان مدیران بانکی ازبر بانک روسیه و بانک ملی ایران برگزار شد که بر اساس آن خط اعتباری به ارزش ۶ و نیم میلیارد روبل برای واردات کالاهای اساسی از روسیه برای ایران ایجاد شد.

بانک ملی بیش از ۷۶ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال وام فرزندآوری پرداخت کرد

بانک ملی ایران در راستای عمل به مصوبات شورای پول و اعتبار و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۱۲۲ هزار و ۶۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری اعطا کرده است.

وضعیت ساخت مسکن و کوتاهی بانک ها در پرداخت تسهیلات

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تنها وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن میدان‌داری می‌کند و همکاری بین‌بخشی خوبی به ویژه از سوی بانک‌ها در این حوزه دیده نمی‌شود.

دانش آموزان دبستان دخترانه متقین از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند

دانش آموزان دبستان دخترانه متقین در بازدید از موزه بانک ملی ایران با انواع خدمات بانکی و فعالیت های این بانک در کانون جوانه ها آشنا شدند.

چتر خدمات بیمه سلامت بر سر یک و نیم میلیون مازندرانی

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران در آیین گرامیداشت هفته سلامت گفت:‌ بیش از ۴۳ درصد جمعیت سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مازندران زیر پوشش بیمه سلامت هستند که جمعیتی معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را شامل می شود.

ساخت بیش از ۶هزار واحد مسکونی با مشارکت بانک ملی و بنیاد مسکن

تفاهمنامه ساخت بیش از شش هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران و بنیاد مسکن امضا شد.

روز شدن پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت مازندران

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران در دیدار با فرماندار گلوگاه گفت: بیمه سلامت استان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت کرده است.

شاهد پرداخت های منظم در سازمان بیمه سلامت هستیم/ افتتاح اداره بیمه سلامت در بابلسر

ساختمان اداره بیمه سلامت بابلسر در زمینی به مساحت ۵۵۲ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بانک ملی ایران به بیش از 35 هزار زوج تسهیلات ازدواج داد

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بانک های عامل پرداخت تسهیلات ازدواج توانسته است در پنج ماهه نخست امسال به بیش از 35 هزار زوج این نوع تسهیلات را پرداخت کند.

تحقق نسخه نویسی الکترونیک ۱۰۰ درصدی در دولت سیزدهم

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران گفت :‌ نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی بحثی در دولت هوشمند و الکترونیک رقم خورد، در حال حاضر این طرح در بیمه سلامت استان۱۰۰درصد در حال شکل‌گیری اشت در سال جاری حدود ۷درصد به تنازل ماه‌ها افزایش داریم.

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‌پذیرد

بانک مرکزی اعلام کرد: موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد.

بخش ارزی بانک ملی ایران به کمک خانواده های نیازمند شتافت

بخش ارزی بانک ملی ایران با تهیه بسته های حمایتی در کنار خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر قرار گرفت.

24 رقبه از ساختمان های بانک ملی ایران نونوار شد

عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران گفت:سال گذشته بازسازی و نوسازی و مقاوم سازی 24 رقبه از ساختمان های بانک انجام شد که با توجه به ضرورت و موقعیت این واحد ها در سطح کشور، به عنوان شاخص ترین این واحد ها باید از ساختمان مریم میرزا خانی در خیابان بخارست و انتقال تعدادی از ادارات کل به آن ساختمان و محوطه سازی مجموعه ادارات مرکزی نام برد.

عملیات اجرایی بزرگترین تصفیه خانه شرق کشور در مشهد با مشارکت بانک رفاه آغاز شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت «آب و فاضلاب مشهد» با مشارکت «بانک رفاه کارگران» در راستای سیاست‌ها و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم در صنعت آب، ساخت پروژه تصفیه‌خانه شهر مشهد را به عنوان بزرگترین تصفیه‌خانه شرق کشور آغاز کرد.

بانک ملی 81 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد

بانک ملی ایران پیرو قانون بودجه سال 1401 در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" تسهیلات فرزندآوری را بی وقفه پرداخت می کند.

صفحه1 از22

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار