المپیک 2016\
مدالی تاریخی بر گردن کیمیای ورزش ایران در المپیک / کیمیا علیزاده رکوردها را شکست + تصاویر

نزدیک اذان صبح بود که اتفاقی تاریخی در ورزش ایران در المپیک ها رغم خورد، لحظه ای شیرین که می تواند چراغ راه افتخار افرینی بانوان ایران در المپیک های آینده باشد. مدالی زیبا که به جوانان ما انگیزه و باور کسب مدال المپیک در اوج جوانی را می دهد. برنز علیزاده چندین طلا می ارزد

انتظار بیشتری نداریم جایگاه ورزش ایران در دنیا همین است! / نظر وزیر در مورد ناکامی کشتی فرنگی

 

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مربیان تیم های ملی گفت: مربیان باید از پیشکسوتان و دانشمندان استفاده کنند و از آنها یاد بگیرند، آنها نباید تیم را متعلق به خود بداند و دیواری بین تیم خود و دیگران بکشد.

شکوایه و دادخواستی مستند و معتبر را تقدیم CAS می کنیم / جلود در لیست ژوری نبود + تصویر

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امروز شکواییه و دادخواستی پیرامون ناداوری و مسائل پیش آمده در رقابت دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری المپیک ریو تقدیم دادگاه حکمیت ورزش خواهیم کرد.

دو طلای تاریخی برای وزنه برداری با سجاد انوشیروانی / مدال طلای غیرت و شجاعت بر گردن بهداد

تیم ملی وزنه برداری ایران با کسب 2 مدال طلا توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی و کسب مدال غیرت و شجاعت توسط بهداد سلیمی در مسابقات المپیک ریو عملکرد بسیار عالی داشت و پس از 16 سال باز هم با علی مرادی در ریاست فدراسیون موفق شد 2 طلا کسب کند.

روز تلخ کشتی فرنگی و محمد بنا در المپیک ریو / حذف باباجان زاده و اخلاقی

پس از حذف سوریان در روز اول مسابقات کشتی فرنگی المپیک امروز هم 2 کشتی گیر دیگر ما عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و نتوانستند به مدال برسند.

یک برنز حاصل تلاش کشتی فرنگی در روز اول/ عبدولی از شانس خود استفاده کرد

سعيد عبدولي کشتی گیر اندیمشکی تیمی ملی ایران صاحب مدال برنز رقابت هاي وزن 75 كيلوگرم كشتي فرنگي المپيك 2016 برزيل شد. و اولین مدال المپیکی استان خوزستان در کشتی را کسب کرد.

شکست نمایندگان کشورمان در کشتی اول / تلاش سوریان و عبدولی برای کسب مدال برنز

پس از 2 مدال طلایی که توسط وزنه برداران کشورمان در دو روز گذشته رقابت های المپیک کسب شد ورزش دوستان ایرانی منتظر درخشش حمید سوریان و عبدولی در کشتی فرنگی بودند اما بر خلاف انتظارات رقابت ها پیش رفت و نمایندگان کشورمان در روز نخست در همان ابتدا مغلوب حریفان خود شدند.

استارت کشتی فرنگی در المپیک با حمید سوریان و سعید عبدولی+تحلیل

رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو از امروز آغاز خواهد شد و در اولین روز این رقابت ها 2 کشتی گیر پر امید ما روی تشک خواهند رفت این رقابت ها از ساعت 17:30 به وقت کشورمان آغاز خواهد شد

یک قدم تا اولین مدال ایران در المپیک ریو/ عابدینی در جمع 4 نفر

مجتبی عابدینی در شمشیربازی اسلحه سابر ریو 2016 مقابل حریف فرانسوی به پیروزی رسید و به نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.

در روز چهارم المپیک کدام ورزشکاران ایران مسابقه می دهند + ساعت پخش

کاروان ورزشی ایران امروز در چهارمین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌های والیبال، جودو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، قایقرانی و شنا با حریفان رقابت می‌کنند.

شکست والیبال در اولین تجربه المپیکی / بازی دور از انتظار با اشتباهات مکرر

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در المپیک در مقابل آرژانتین شکست سنگینی را متحمل شد و آرژانتینی که به عنوان سکوی پرتاب والیبال ما برای سعود بحساب می آمد سد ملی پوشان شد.

نگرانی رائول لوزانو از وضعیت موجود در ریو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در روزهایی اخیر در برزیل خیلی خوب تمرین کردیم و حالا زمان آن رسیده است تا آمادگی ذهنی را در تیم پیاده کنیم. اما از وضعیت موجود نگران هستم.

بازداشت دلال فروش بلیت بازی های المپیک ریو

یک مرد ایرلندی مظنون به دلالی در فروش بلیت بازیهای المپیک 2016 در ریودوژانیرو بازداشت شد.

کاروان المپیک با این لباس در رژه افتتاحیه شرکت می کند+تصویر

لباس کاروان المپیک ایران برای چندمین بار تغییر کرد تا بالاخره طرح نهایی اعلام شود.

رقیبان بهداد سلیمی یکی پس از دیگری از المپیک جا می مانند/ طلا در مشت بهداد!

پس از مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ الکسی لوچف رکوردار وزنه برداری فوق سنگین جهان و حذف نام او از رکورد داران، در فاصله 9روز تا شروع بازی های المپیک دیگر وزنه بردار روسیه، روسلان البگوف که سابقه 2 قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و از رقیبان جدی بهداد سلیمی در المپیک محسوب می شد هم دوپینگی از آب در آمد.

یک سهمیه المپیکی دیگر برای ایران / مجللی المپیکی شد
  • براساس اعلام فدراسیون جهانی قایقرانی:

یک سهمیه المپیکی دیگر برای ایران / مجللی المپیکی شد

این بار دوپینگ به نفع ورزشکار ایرانی رغم خورد! با افزایش نظارت های کمیته بین المللی ضد دوپینگ و مبارزه فدراسیون های جهانی با این پدیده ناجوانمردامه ورزشی در سال ماقبل المپیک شاهد شدت گرفتن برخورد با ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی کشور متخلف هستیم تا المپیکی پاک را تجربه کنیم.

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار