مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات برگزار شد\
  • همزمان با هفته پدافندغیرعامل؛

مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات برگزار شد

  • کد خبر: 2110018
  • چاپ
  • انتشار: 13 آبان 1398 - 18:16

استناد نیوز، مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات در لایه های مختلف این شبکه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از وزارت ارتباطات، مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات و پایداری لایه های مختلف این شبکه در جلسه ای در محل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

در این جلسه صادق بیک پور رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و نقش آن در حوزه های مخابراتی کشور گفت: اولویت اصلی پدافند غیر عامل در حوزه ارتباطات زیرساخت، توسعه زیرساخت ها با رویکرد ملی است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی پدافند غیر عامل، حفاظت از زیرساخت ها و دارایی های کشور است تا هرگونه آسیب پذیری در برابر تهدیدات را شناسایی کرده و اقدامات پیشگیرانه انجام شود. براین اساس با توجه به وجود حملات احتمالی در بستر شبکه، این ضرورت احساس می شود که تست های پایداری شبکه برگزار شود.

بیک پور تصریح کرد: علاوه بر اهمیت وجود دانش در زیرساخت شبکه، برخورداری از نیروی انسانی خلاق، متعهد و متخصص نیز از مواردی است که می تواند به ارتقای کیفیت پایداری شبکه کمک کند.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزاری مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات در زیرساخت را همزمان با هفته پدافند غیرعامل از اقداماتی عنوان کرد که درصد آمادگی و قابل پیش بینی شدن حملات احتمالی را افزایش می دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار