ملی کردن اینترنت در ایران عملی می شود!\

ملی کردن اینترنت در ایران عملی می شود!

  • کد خبر: 2110032
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1398 - 12:05

استناد نیوز، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: شانه خالی کردن برخی مسئولین از زیر بار مسئولیت ها باعث شده تا به امروز موضوع ملی کردن اینترنت در کشور ما عملی نشود.

 

به گزارش استناد نیوزز، سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خصوص مهار حملات سایبری دشمنان طی سالهای اخیر، با بیان اینکه توانمندی فرزندان ایران زمین در چنین عرصه هایی را نباید دست کم گرفت، افزود: نخبگان ما می توانند هرگونه حمله سایبری را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: روسیه اینترنت داخلی خود را فعال کرد و ارتباط خود را با شبکه اینترنتی دنیا که سرنخ آن در دست صهیونیست ها و آمریکاست قطع کرد که اقدامی بسیار مثبت در راستای حفظ اطلاعات ملی یک کشور است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: اهمال و شانه خالی کردن برخی از مسئولین از زیر بار مسئولیت و فرار مسئولیت ها باعث شده که تا به

اهمال و شانه خالی کردن برخی از مسئولین از زیر بار مسئولیت و فرار از مسئولیت ها باعث شده که تا به امروز موضوع ملی کردن اینترنت در کشور ما عملی نشود

امروز موضوع ملی کردن اینترنت در کشور ما عملی نشود.

وی ادامه داد: تا زمانیکه که از لحاظ زیرساخت های اینترنتی به کشورهای دیگر وابسته هستیم مدام در معرض حملات سایبری خواهیم بود زیرا دشمنان کشورمان همیشه درصدد ضربه زدن به کشور ما هستند.

ابطحی گفت: چنانچه مسئولین و دولتمردان تاکنون به این موضوع توجه داشتند امروز ما شاهد انجام و راه اندازی اینترنت ملی در کشور بودیم ولی دیر نشده و می توان این موضوع را به طور جد پیگیری کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار