دستگاه قضابرخورد قاطع با دانه درشت‌ها داشته باشد\

دستگاه قضابرخورد قاطع با دانه درشت‌ها داشته باشد

  • کد خبر: 2110056
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1398 - 21:54

استناد نیوز، عضو کمیسیون آموزش مجلس مطالبه مردم از دستگاه قضا را برخورد قاطع با دانه درشت‌ها دانست و گفت: مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی مسکن امان مردم را بریده؛ می طلبد مسئولان به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

 

 به گزارش استناد نیوز، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز ( سه شنبه،14 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری ( ع ) و تشکر از بیانات مقام معظم رهبری و حماسه مردم در یوم الله 13 آبان و همچنین حجت الاسلام رئیسی برای زنده نگه داشتن امید در جامعه، گفت: مطالبه مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع با دانه درشت‌ها است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان، افزود: دانشجویان در روز 13 آبان 58 از دیوار استکبار بالا رفتند و متاسفانه امروز دیوار استکبار مسائل اقتصادی است.

مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی مسکن امان مردم را بریده است

وی با انتقاد از اینکه مشکلات اقتصادی، گرانی، بیکاری و گرانی مسکن امان مردم را بریده است، ادامه داد: نیاز است مسئولان به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و اجازه ندهند بیش از این مردم در مضیقه باشند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس دهم، خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: با لایروبی انهار تهدید را به فرصت تبدیل کنید، رهاسازی آب و اجرا کردن مصوبات ستاد بحران و لایروبی انهار باید هر چه سریع تر عملیاتی شود چرا این همه تاخیر و انعفال وجود دارد.

دهمرده با مورد خطاب قرار دادن وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: مطالبات فرهنگیان، حق التدریسی‌ها، نهضتی‌ها، پاداش پایان خدمت فرهنگیان، رتبه بندی معلمان، اعمال مجدد مدرک فرهنگیان، خرید خدمتی‌ها، کمبود سهمیه دانشگاه، تبعیض و کمبود سهمیه استخدامی از جمله مطالبات فرهنگیان است که باید به آن توجه کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خطاب به وزیر گفت: براساس آنچه که در صحن علنی مجلس قول دادید رسیدگی و عملیاتی کردن موضوعاتی مانند انتقال آب از دریای عمان، حقابه رودخانه هیرمند از افغانستان، آب ژرف، جلوگیری از تبخیر و رسوب گذاری و خشکی هامون، ریزگردها و نیروگاه بادی را در دستور کار قرار دهید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مورد خطاب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، ادامه داد: از شما در صحن علنی سوال کردم و به رای نگذاشتم و به شما اعتمادکردم؛ امیدوارم این اعتماد یک طرفه نباشد.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: بی توجهی به تقسیم استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک ظرفیت، سازمان عمران، کمبود پروازهای زابل، فاضلاب، فیبر نوری، مالیات مضاعف، عدم پرداخت خسارت توسط بیمه، فشار غیرقانونی بانک ها، کاهش و قطع سوخت، نبود بنگاه ریز و درشت، بیکاری، گرانی، خشکسالی و زیرساخت‌هایی از جمله گاز، راه آهن و راه مناسب، افزایش کوچ مردم استان و حاشیه نشینی و همچنین عقب نشینی و انتقال مرز افغانستان به سمنان و قم را به دنبال داشته شده و این خیانتی جبران ناپذیر است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس دهم، خطاب به وزرای ورزش، فرهنگ، نیرو، امور خارجه، صمت، یادآور شد: به وعده های داده شده شما در صحن علنی مجلس اعتماد کردم و سوال را به رای نگذاشتم، امیدواریم اعتماد را با اعتماد جواب دهید.

اربعین، ظرفیتی برای تمامی آزادی خواهان بشریت است نه تنها برای مسلمانان

دهمرده با بیان اینکه اربعین ظرفیتی برای تمامی آزادی خواهان بشریت است نه تنها برای مسلمانان، تصریح کرد: از مهمان نوازی مردم عراق تشکر می کنیم؛ نیاز است مسئولان به فراهم کردن زیرساخت ها توجه کنند زیرا کمبود زیرساخت ها در شان نظام و زوار نیست./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار