نیروگاه های برق آبی بیشترین توجیه سرمایه گذاری را دارا هستند\
  • مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران:

نیروگاه های برق آبی بیشترین توجیه سرمایه گذاری را دارا هستند

  • کد خبر: 2110080
  • چاپ
  • انتشار: 16 آبان 1398 - 16:25

استناد نیوز،  مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران گفت: در حال حاضر نیروگاه های برق آبی بیشترین توجیه را برای سرمایه گذاری دارد.

 

 به گزارش استناد نیوز، محمد حاج رسولی ها ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح سه واحد نیروگاه برق آب در مسیر خط انتقال آب سد شهید رجایی ساری با بیان اینکه یکی از مسائل جدی که باید در مازندران پیگیری شود، طرح های سدسازی است افزود: باید سدهای بیشتری در حوزه های مختلف در استان مازندران عملیاتی کنیم.

وی با تاکید براستفاده از ظرفیت های نیروگاه برق ابی اظهار داشت: سال قبل کلنگ سه نیروگاه توسط وزیر نیرو در ساری زده شد و با کمک بخش خصوصی این نیروگاه به مدار وارد شد.

وی با تاکید برایجاد زیرساخت های مورد نیاز به خرید تضمینی انرژی از نیروگاه های بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی سال قبل ۱۵۰ تومان به ازای هر کیلووات بود و این درحالی که میزان فروش انرژی به مردم ۶۰ تا ۷۰ تومان است.

حاج رسولی ها یادآور شد: در حال حاضر انگیزه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بالا است و نرخ موجود روی خطوط آب رسانی بالای ۴۰۰ تومان است و در حال حاضر نیروگاه های برقابی بیشترین توجیه سرمایه گذاری را دارد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران با اشاره به مجوز تخصیص ها گفت: در حال حاضر ماهانه یک مجوز تجمیع آب در کشور صادر می شود و آب منطقه ای مازندران از این منظر نیز خط شکن است و وضعیت خوبی دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار