گودرزی؛ غربی‌ها پای کار آمدند مذاکره می‌کنیم\
  • عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

گودرزی؛ غربی‌ها پای کار آمدند مذاکره می‌کنیم

  • کد خبر: 2110102
  • چاپ
  • انتشار: 18 آبان 1398 - 09:58

استناد نیوز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر غربی‌ها پای کار آمدند مذاکره می‌کنیم اما اگر نیامدند ما با قدرت باید به مسیر خود ادامه دهیم.

 

به گزارش استناد نیوز، مسعود گودرزی  با اشاره به اقدامات انجام شده ایران در راستای گام های کاهش تعهدات، اظهار داشت: گام‌هایی که تاکنون در زمینه کاهش تعهدات برجامی برداشته‌ایم را ناکافی می دانم و باید محکمتر گام‌های کاهش تعهدات خود را در این مسیر برداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعهداتی که اروپایی‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام دادند، باید ظرف مدت 2 ماه انجام می‌شد اما در یکسال اخیر هم نتوانستند کاری را انجام دهند.

وی افزود: این شرایط نشان می‌دهد که اروپا‌یی‌ها اراده‌ای در جهت همکاری‌ها با ایران ندارند و با توجه به مسائل داخلی آمریکا ملاحظاتی دارند.

گودرزی ادامه داد: اقدامات مناسبی را بطور کلی در صنعت هسته‌ای انجام داده‌ایم و دانش هسته‌ای در کشور وجود دارد. به سرعت می‌توانیم به لحاظ فنی به شرایط پیش از برجام بازگردیم و جای نگرانی نیست.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیلی برای کاستن تعهدات برجامی خود به روش گام به گام نداریم و باید محکم در این مسیر گام برداریم، گفت: نباید منتظر گام‍‌های بعدی باشیم و مسیر خود برای عدم اجرای تعهدات برجامی را باید ادامه دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر غربی‌ها پای کار آمدند مذاکره می‌کنیم اما اگر نیامدند ما با قدرت باید به مسیر خود ادامه دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار