احتمال زیر آوار ماندن 25 نفر از مردم عادی / خبری تلخ بر تلخی های حادثه پلاسکو افزود\
  • احتمال افزایش تلفات

احتمال زیر آوار ماندن 25 نفر از مردم عادی / خبری تلخ بر تلخی های حادثه پلاسکو افزود

  • کد خبر: 211012
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1395 - 17:00

سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اعلام مفقودی 25 خانواده دیگر به پلیس خبر داد. احتمال حضور آن ها در پلاسکو وجود دارد

به گزارش استناد نیوز، در حالی که پیش از این بارها از رسانه ها و از زبان مسئولان گفته شده بود هیچ فرد عادی در زیر آوارها نمانده است و نهایت احتمالی که در این خصوص می دادند یک الی دو نفر بود اما به نظر می رسد تعدادی از هم وطنان عادی (غیر از آتش نشانان) در زیر آور قرار دارند.

به نقل از شبکه خبر صدا و سیما، سردار حسین ساجدی نیا در خصوص وضعیت اعلام مفقودی ها به اداره یازدهم پلیس آگاهی، گفت: تاکنون نزدیک به ۲۵ خانواده (به غیر از خانواده آتش نشانان) به پلیس مراجعه کرده اند و از مفقود شدن یکی از اعضای خانواده خود خبر داده اند. که احتمال می رود عضو خانواده آن ها در ساختمان پلاسکو بوده باشند.

 

این درحالی است که متاسفانه بنابر گفته مسئولین حاضر در محل حادثه با توجه به وضعیت موجود و حرارت بالای زیر آوار احتمال زنده بودن و حتی سالم در آوردن پیکر جاماندگان زیر آوار نزدیک به صفر است و برآورد آمار دقیق از تلفات این حادثه تلخ دشوار به نظر می رسد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خطاب به کسبه ساختمان فروریخته پلاسکو، گفت: کسبه ای که نگران اموال خود هستند و در جریان حادثه ساختمان پلاسکو در بین آوار قراردارد می توانند با اسناد و مشخصات اموال به اداره آگاهی مراجعه کنند.

 

 *** دقایقی پیش سردار ساجدی نیا خبر مفقودی از سوی 25 خانواده در حادثه پلاسکو را که شبکه خبر صدا و سیما منتشر کرده بود تکذیب کرد!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار