بابایی کارنامی؛مجلس و دولت در کار کارگران دخالت نکنند\

بابایی کارنامی؛مجلس و دولت در کار کارگران دخالت نکنند

  • کد خبر: 2110149
  • چاپ
  • انتشار: 21 آبان 1398 - 06:53

استنادنیوز؛ یک فعال سیاسی اجتماعی با اشاره به تحرکات اخیر دولت و مجلس برای دولتی کردن بانک رفاه گفت: مجلس و دولت در کار کارگران دخالت نکنند.

 

علی بابایی کارنامی در گفت و گویی با استنادنیوز بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی به نمایندگی از کارگران شریف ایران سهام دار اصلی بانک رفاه محسوب می شود و دلیلی ندارد دولت و مجلس در کار این بنگاه اقتصادی دخالت داشته باشند.

وی گفت: اگر قرار باشد تصمیماتی در این حوزه صورت بگیرد شورای عالی رفاه و شورای هیات امنای تامین اجتماعی با مشارکت شرکای اجتماعی اهم از کارگران و کارفرمایان در این حوزه تصمیم خواهند گرفت.

این فعال سیاسی اجتماعی با بیان اینکه امروز به جای این تصمیم احساسی شایسته است دولت و مجلس در جهت بهبود اوضاع کسب و کار و رونق تولید تلاش نمایند، افزود:باید برای ارتقای معیشت و رفاه کارگران تصمیمات جدی گرفته شود.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران حق الناس است و صاحبان حق خودشان بهترین شاخص و متغییر را برای تصمیم گیری می دانند، گفت: نباید با احساس پاک و صداقت کارگران سیاسی کاری نمایند.

وی گفت: در طول تاریخ بعد از انقلاب  هروقت مجلس وارد بازی های غیر منطقی و غیر عقلانی در حوزه کارگران شده است نه تنها اوضاع را بهبود نبخشید بلکه اوضاع به چالش جدی مواجع کرد.

این فعال سیاسی اجتماعی بیان داشت: نمونه بارز این موضوع خصوص سازی بنگاه های تولیدی و اقتصادی کشور بوده که جفای بزرگی در حق مردم بود.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: تاکید می نمایم با توجه به اینکه مجلس دهم یکی از ناکارآمدترین مجلس پس از انقلاب می باشد بهتر است در چند ماه پایانی کار خود در تصمیمات کلان کشور وارد نشود، چون احتمال خسارت جبران ناپذیر به کشور در حوزه های مختلف خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار