همه مسئولین باید در سامانه ثنا ثبت نام کنند\

همه مسئولین باید در سامانه ثنا ثبت نام کنند

  • کد خبر: 2110160
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1398 - 19:39

استناد نیوز، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمامی مسئولین کشور که زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند دعوت می کنم تا خود داوطلبانه در این سامانه ثبت نام کنند.

 

به گزارش استناد نیوز، روح الله حضرت پور؛ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  در خصوص سامانه ثبت اموال و دارایی های نمایندگان، ضمن تشکر از مسئولینی که در راه اندازی سامانه ثنا همت لازم را داشتند افزود: در کشور ما در هر سمت و مقامی که باشی باید با مردم شفاف و بی پرده سخن گفت و این مردم هستند که انتظار دارند مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس که با رای مستقیم آنها به مجلس راه پیدا می کنند با آنها به طور شفاف، صریح و صادق باشند.

وی ادامه داد: بنده همیشه با مردم روراست بوده و همیشه طرفدار شفافیت بوده ام به همین جهت در اولین روز راه اندازی این سامانه همراه با همکارانمان در قوه قضاییه در آن ثبت نام کرده و اموال و دارایی خود را در آن ثبت کردم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان دارایی و اموال خود با تاکید بر اینکه بنده فرزند شهید هستم و ارثیه ای از پدربزرگم به بنده رسیده است افزود:دو دانگ از یک منزل مسکونی و سه دانگ از یک منزل مسکونی دیگر در شهرستان ارومیه به بنده به ارث رسیده است.

طی 4 سال دوره نمایندگی ام فقط یک دستگاه پژو پارس به دارایی بنده اضافه شده است

حضرت پور عنوان کرد: بنده خود یک باب منزل مسکونی در روستای طلاتپه ارومیه دارم و طی 4 سال دوره نمایندگی ام فقط یک دستگاه پژو پارس به دارایی بنده اضافه شده است.

مسئولین باید داوطلبانه در این سامانه ثبت نام کنند

وی گفت: از تمامی مسئولین کشور که زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند دعوت می کنم تا خود داوطلبانه در این سامانه ثبت نام کنند زیرا مردم حق دارند بدانند که مسئولی که با رای مستقیم و یا غیرمستقیم انتخاب می شود چطور عمل می کند. بنابراین مسئولین باید با شفافیت و صراحت با آنها سخن بگویند.

سامانه ثبت اموال و دارایی های نمایندگان صبح امروز (دوشنبه، 20 آبان ماه) با حضور سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان در محل ستاد قوه قضائیه که در مجلس مستقر شده است، راه اندازی شد و برخی نمایندگان اقدام به دریافت کد ثنا کردند./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار