مازندرانی ها همگام با مردم تمام ایران در ادای احترام به آتش نشانان پلاسکو\

مازندرانی ها همگام با مردم تمام ایران در ادای احترام به آتش نشانان پلاسکو

  • کد خبر: 211017
  • چاپ
  • انتشار: 02 بهمن 1395 - 09:40

مردم فهیم و غیور مازندران در شهرهای مختلف شب گذشته با حضور در آتش نشانی های شهر خود به قهرمانان آتش نشان و شهدای زیر آوار مانده ادای احترام کردند

شهروندان مازندران با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مناطق مختلف استان به شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.ایستگاه‌های آتش‌نشانی مناطق مختلف مازندران در شب و روز جمعه مملو از حضور شهروندانی بود که با حضورشان در این ایستگاه‌ها، اهدای گل و روشن کردن شمع، یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی داشتند.

در ساری، آتش‌نشانان و شهروندان ساروی همگام با آتش‌نشانان سراسر کشور با سیاه‌پوش کردن فضای سازمان و خودروهای آتش‌نشانی، پخش نوای دلنشین قرآن و قرائت فاتحه با بازماندگان شهدای آتش‌نشان ابراز همدردی کردند. همچنین در مناطق غرب مازندران ازجمله نوشهر، شهروندان و مسئولان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی و روشن کردن شمع، جان‌فشانی‌های آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو تهران را ارج نهادند.

فرهاد شیخ‌الاسلامی شهردار نوشهر که به همراه جمعی از کارکنان در ایستگاه آتش‌نشانی نوشهر حضور یافته بود، با روشن کردن شمعی در یادمان شهدا در ساختمان آتش‌نشانی نوشهر به شهدای آتش‌نشان ادای احترام کرد.

مجمع نمایندگان مازندران نیز، با ابراز تأسف از وقوع حادثه دردناک ریزش ساختمان پلاسکو و مرگ شماری از آتش‌نشانان اعلام کرد: بی‌شک جان‌فشانی و ازخودگذشتگی این عزیزان هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

نمایندگان مازندران در مجلس با تأکید بر پیگیری جدی کمک‌رسانی به حادثه دیدگان، با خانواده‌های محترم این عزیزان همدردی کردند.

 

منبع : مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار