سرویس دهی به جامعه نیازمند توجه بیشتری می باشد\

سرویس دهی به جامعه نیازمند توجه بیشتری می باشد

  • کد خبر: 2110194
  • چاپ
  • انتشار: 21 آبان 1398 - 23:27

استناد نیوز -نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سرویس دهی به جامعه هدف و نیازمند باید با رحمت و رافت توام باشد خواستار توجه بیشتر به این قشر شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام محمدباقر لائینی شامگاه سه شنبه در اختتامیه شورای مدیران کل بهزیستی استان ها در ساری با اظهار اینکه خداوند دارای احسان، رحمت و رافت است اظهار داشت: اگر صف رحمت را جدی گیریم و بایکدیگر براین اساس برخورد کنیم، نوبت به برخوردهای قضایی و حقوقی نمی رسد.

وی با تاکید براینکه فضای زندگی باید توام با رافت باشد یادآور شد: رحمت در قوام لایه های زندگی اجتماعی و فردی باید وجود داشته باشد و در این صورت نیزا به گسترش خانه سالمندان و آسایشگاه نیست.

حجت الاسلام لائینی افزود: با رحمت و مودت فضای زندگی گرمتر می شود و مدیران و مسئولان نهادها به ویژه دستگاه های حمایتی باید توجه ویژه به نیازمندان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه خداوند به دردمندان توجه و حمایت می کند تصریح کرد: خداوند همدردی و محبت را بسیار دوست دارد.

وی با تاکید براینکه فرهنگ رحمت را در جامعه ترویج دهیم گفت: اگر محبت و رحمت در جامعه پررنگ شود بسیاری از مشکلات کمتر خواهد شد و زمینه خدمتگذاری به اقشار آسیب پذیری را مهیا کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار