عضو کمیسیون انرژی مجلس:فساد، فساد است چه میلیونی چه میلیاردی\

عضو کمیسیون انرژی مجلس:فساد، فساد است چه میلیونی چه میلیاردی

  • کد خبر: 2110197
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1398 - 00:24

استناد نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور: فساد، فساد است، چه کوچک چه بزرگ، چه میلیونی چه میلیاردی، اگر قرار است افشاگری کنیم.

 

به گزارش استناد نیوز، علی گلمرادی در نشست علنی امروز(سه‌شنبه 21 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) تبریک گفت و افزود: «دنیا طلبیدیم و به مقصد نرسیدیم/آیا چه شود عاقبت ناطلب ما». امروز برخی از مسئولان از سیری و بی‌دردی حرف می‌زنند، حرف‌هایی که دل مردم را به درد می‌آورد، ما باید با ادبیات مردم، با مطالبات مردم، با نگاه و نظر مردم مسئولیت خود را به انجام برسانیم.

مسئولان باید در مسیر تحقق مطالبات مردم حرکت کنند

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه که مردم می‌خواهند باید در همان مسیر حرکت کنیم، امروز مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانانی است که به علت بیکاری هدر می‌‎روند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند ما شرمنده این جوانان انقلابی هستیم، شرمنده باد مسئولانی که مسئولیت مستقیم دارند، اما بی‌غیرتی می‌کنند، بی‌تفاوت و مسئولیت‌گزیر هستند.

گلمرادی یادآور شد: امروز ما بجای اینکه مردگان سیاسی را زنده‌نمایی کنیم به فکر حل مشکل اساسی کشور که مشکل اساسی جوانان است بپردازیم.

چرا رئیس جمهور تنها در حمایت از برادرش به افشاگری پرداخت؟

وی خطاب به رئیس جمهور، افزود: فساد، فساد است، چه کوچک چه بزرگ، چه میلیونی چه میلیاردی، اگر قرار است افشاگری کنیم باید در هر لحظه و هر مکان بدون ترس و واهمه و وابستگی به جناح‌های سیاسی و منصب، تکلیف اخلاقی خودمان را انجام دهیم، نه اینکه چون برادر بزرگوارمان یا وابستگانمان گرفتار شوند بخواهیم افشاگری کنیم. افشاگری کنید از مجاری و مسیر قانونی پیگیری کنید اگر عمل نشد به مردم بگویید، اما اینکه در رهگذر اتفاقاتی که به مذاق شما خوش نمی‌آید، افشاگری کنید، مردم خوب می‌فهمند و دست شما رو خوانده‌اند و حنای شما دیگر رنگی ندارد.

دردهای اساسی کشور با مسکن و آسپرین درمان نمی‌شود

گلمرادی اظهار کرد: با مسکن و آسپرین دردهای اساسی کشور درمان نمی‌شود باید برای درمان از آنتی بیوتیک استفاده کنیم، دردهای چرکینی همچون نظام بانکی که تولید کشور را نابود کرده است، اصلاح نظام مالیاتی که برای وابستگان قدرت در کشور به نفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنند.

اصلاح پرداخت یارانه‌ها محرومان را محروم‌تر کرده است

وی افزود: اصلاح پرداخت یارانه‌ها که محرومان را محروم‌تر کرده است، اصلاح ساختار تعرفه‌ها که به نام محرومان و به کام ثروتمندان این کشور است، آمایش سرزمین و طرح جامع آن را در دستورکار قرار بدهید، نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را اجرا کنید.

شرمنده مردمان ولایتمدار خرمشهر قهرمان هستیم

این نماینده مردم در مجلس دهم، عنوان کرد: 4 سال برای انعقاد و تثبیت برجام، 4 سال هم وقت مردم و سرمایه‌های کشور برای برگشت به دوران قبل از برجام گرفته شد، کشور ژاپن در چند مرحله زیر و رو می‌شود به ابرقدرت اقتصادی جهان تبدیل می‌شود، ما هنوز در عقب ماندگی‌های مربوط به دوران دفاع مقدس در استان خوزستان در خرمشهر قهرمان، شرمنده مردمان ولایتمدار این دیار هستیم.

تبانی فاحش در واگذاری اردوگاه شهید باهنر را مورد توجه قرار دهید

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تبانی فاحش در واگذاری اردوگاه شهید باهنر را مورد توجه قرار دهید، بیشتر از این به قشر معلم ظلم نکنید، بانک و صندوق فرهنگیان را آن‌طور که بدبخت کردید و سایر سرمایه‌های آنها را مراقبت کنید./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار