وام های پلکانی مسکن مهر به متقاضیان پرداخت می شود\
  • مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران

وام های پلکانی مسکن مهر به متقاضیان پرداخت می شود

  • کد خبر: 2110211
  • چاپ
  • انتشار: 23 آبان 1398 - 15:39

استناد نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این راستا وام به مبلغ 50 میلیون تومان در شهرها دیده شد که در شهرهای مختلف متفاوت است واین وام‌ها پلکانی است.

به گزارش استناد نیوز، سید محمد نظری اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و وزارت راه و شهرسازی جهت تامین مسکن مردم تامین مسکن برای مردم در اولویت بود که وزیر راه اکیپی را بسیج کرده تا این امر محقق شود که سلسله مراتب نشست اتفاق افتاد تا نحوه چگونگی و شکل‌گیری این امر انجام شد.

وی افزود: 400 هزار واحد در دو سال در کشور در مدت زمانی مختلف و مشخص انجام می‌شود که بیشتر استان‌هایی که پیشرو و پیشگام بودند اراضی خود را معرفی کردند. بر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی، سامانه معرفی شد تا مردم ثبت نام را انجام دهند و در استان‌های دیگر ثبت نام آغاز شد و از شنبه آینده در استان آغاز می‌شود و برای بانوانی که 35 سال به بالا هستند نیز می‌توانند متقاضی باشند.

نظری بیان کرد: در این راستا وام به مبلغ 50 میلیون تومان در شهرها دیده شد که در شهرهای مختلف متفاوت است که تحت عنوان مسکن یکم 60 میلیون و به دو نفر120 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود این وام‌ها پلکانی است.

وی ادامه داد: اقدام خوبی انجام شد تا تمام مشکلاتی که در مسکن مهر وجود داشت با کارشناسی و رصدهای مختلف خوشبختانه این مشکل رفع شد و مازندران به سمت کلنگ زنی اقدام ملی مسکن حداکثر از اول آذر آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: رامسر18 واحد، پل سفید 26 واحد، سرخرود 20 واحد،کلاردشت 39 واحد، شیرگاه 25 واحد و کیاکلا 30 واحد پیش‌بینی شد دیگر واحدها را افزایش ندادیم زیرا امکانات، زیرساخت و مدیریتش برای دستگاه و مردم سخت بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار