یوسفیان ملا: معوقات مالیاتی دولت حداقل 30 هزار میلیارد تومان است\

یوسفیان ملا: معوقات مالیاتی دولت حداقل 30 هزار میلیارد تومان است

  • کد خبر: 2110238
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1398 - 16:36

استناد نیوز، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید برخی معوقات مالیاتی را 70 هزار میلیارد تومان و عده‌ای دیگر 30 هزار میلیارد تومان بیان می‌کنند، بنابراین معوقات مالیاتی دولت حداقل 30 هزار میلیارد تومان است که این رقم قابل توجهی است.

به گزار استناد نیوز، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  در پاسخ به این سوال که آیا بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس بررسی می‌شود؟ توضیح داد: بودجه شرکت‌های دولتی باید در مجلس بررسی و تصویب شود زیرا بخش زیادی از اعتبارات بودجه مربوط به این شرکت‌ها است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس تصمیم مجلس مقرر شد؛ بودجه شرکت‌های دولتی 15 آبان به مجلس ارسال شود تا نمایندگان زمان کافی برای رسیدگی به این بودجه را داشته باشند زیرا تمام پرداخت‌های کلان بودجه مربوط به شرکت های دولتی است.

براساس تصمیم مجلس مقرر شد؛ بودجه شرکت‌های دولتی 15 آبان به مجلس ارسال شود تا نمایندگان زمان کافی برای رسیدگی به این بودجه را داشته باشند زیرا تمام پرداخت‌های کلان بودجه مربوط به شرکت های دولتی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای ارائه لایحه بودجه دو سالانه به مجلس و مستقل شدن بودجه از درآمدهای نفتی، ادامه داد: اگر دولت بتواند معوقات مالیاتی را وصول کند، می‌تواند حداقل بودجه عمرانی 2 سال کشور را تامین کند.

معوقات مالیاتی دولت حداقل 30 هزار میلیارد تومان است

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: برخی معوقات مالیاتی را 70 هزار میلیارد تومان و عده‌ای دیگر 30 هزار میلیارد تومان بیان می‌کنند، بنابراین معوقات مالیاتی دولت حداقل 30 هزار میلیارد تومان است که این رقم قابل توجهی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: در صورتی که دولت بتواند مطالبات مالیاتی خود را وصول کند، می‌توان امید داشت در سال آینده بودجه از درآمدهای نفتی مستقل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار