عضو مجمع نمایندگان مازندران: عزم دولت برای تبدیل مازندران به منطقه آزاد جدی نیست\

عضو مجمع نمایندگان مازندران: عزم دولت برای تبدیل مازندران به منطقه آزاد جدی نیست

  • کد خبر: 2110253
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1398 - 22:15

استناد نیوز، عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تقویت زیرساخت‌های توسعه در استان، گفت: : عزم دولت برای تبدیل مازندران به منطقه آزاد جدی نیست.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از تسنیم، قاسم احمدی لاشکی در دیدار اعضا مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی میان اعضای مجمع نمایندگان استان بوده که باید از این فضا برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی افزود: در بحث ایجاد منطقه آزاد در استان از دولت گله داریم که این بحث را با جدیت دنبال نکرد. همچنین انتظار داریم غرب و شرق استان مطرح نشود و به مازندران یکپارچه به صورت عملی توجه شود.

عبدالله رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس نیز گفت: تعارض منابع طبیعی و جنگل بخشی از مشکلات استان بوده که مورد توجه جدی دستگاه قضا باید باشد.

وی افزود: همه نمایندگان مخالف طرح انتقال آب دریای خزر هستند زیرا این امر به نفع استان و کشور نیست مازندران استانی گردشگرپذیر است که باید در زمینه تقویت زیرسازی جاده‌ها اقدام بیشتری شود.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در کنار مزیت‌های استان باید به بحث آمایش سرزمینی توجه جدی شود و با کمک هم گره‌های مردم را باز کنیم.

محمد دامادی افزود: بحث پسماند، آب و منطقه آزاد از مسائل و مشکلات استان است که گام‌های موثری در این زمینه برداشته شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار