قاسمی و یزدانی از سفر به روسیه جاماندند\

قاسمی و یزدانی از سفر به روسیه جاماندند

  • کد خبر: 2110345
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1398 - 15:41

فدراسیون کشتی روسیه از حسن و رضا یزدانی به همراه کمیل قاسمی برای شرکت در جام ستارگان دعوت به عمل آورد اما این نفرات نتوانستند به این کشور سفر کنند.

به گزارش استناد نیوز، در حالی که سال گذشته دو تیم منتخب کشتی ایران در همین روزها در دو جام بین‌المللی روسیه (آلانز و ستارگان) حضور پیدا کرده بودند، امسال نیز روس‌ها از کشتی‌گیران و تیم ایرانی برای حضور در این دو رقابت دعوت به عمل آوردند.

به گفته محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی، آنها برای شرکت در جام ستارگان از کشتی‌گیران و ستاره‌های تیم‌ها به اسم دعوت می‌کنند. بر این‌ اساس حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، رضا یزدانی در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم نفراتی بودند که توسط روس‌‌ها به این رقابت‌ها دعوت شدند که فدراسیون موضوع را به هیئت کشتی مازندران انتقال داد اما حضور هر سه کشتی‌گیر در روسیه منتفی شد.

کمیل قاسمی که پس از مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. رضا یزدانی نیز به دلیل مصدومیت از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داد و اکنون با وجودی که همچنان قصد محک زدن خود برای کسب دوبنده تیم ملی در المپیک را دارد، اما از آمادگی خوبی برای حضور در رقابت بین‌المللی برخوردار نیست و به همین دلیل او و حسن یزدانی همچون سال گذشته از حضور در جام ستارگان روسیه خودداری کردند.

این دو کشتی‌گیر سرشناس ایران سال گذشته نیز به عنوان میهمان از سوی روس‌ها به مسکو دعوت شده بودند.

بر این‌ اساس دو کشتی‌گیر مازندرانی دیگر جایگزین سه ستاره مازندرانی‌ها شدند. احمد بذری در 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم دو کشتی‌گیری هستند که فردا (چهارشنبه) برای شرکت در جام ستارگان همراه با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی راهی روسیه می‌شوند.

به گفته کاوه، در هر وزن تنها 4 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حضور دارند.

این در حالی است که از امروز اولین اردوی تیم ملی آزاد بعد از مسابقات جهانی 2019 نورسلطان در سالن شهید رضایی‌مجد آغاز می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار