آتش نشانانی که در حادثه پلاسکو حضور دارند در معرض خطر سرطان هستند\
  • تندگویان اعلام کرد:

آتش نشانانی که در حادثه پلاسکو حضور دارند در معرض خطر سرطان هستند

  • کد خبر: 211036
  • چاپ
  • انتشار: 03 بهمن 1395 - 17:52

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران از صدا و سیما تشکر و انتقاد کرد و همچنین مواردی را پیرامون حادثه فروریختن پلاسکو اعلام کرد

محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه صبح امروز فراکسیون اصلاح‌طلبان شواری شهر تهران طی نامه‌ای به علی عسکری رییس صداوسیما از وی بابت پوشش برنامه پلاسکو آن هم به صورت 24 ساعته تشکر کردند، گفت: البته صداوسیما در روند مصاحبه‌ها یکجانبه عمل کرده و تنها از یک طیف خاص نظراتشان را پرسیده است که برهمین اساس گلایه خودمان را نیز در این نامه مطرح کرده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه در جلسه صبح امروز فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا به این نتیجه رسیدیم که بنا به دستور رهبری تا پایان جمع‌آوری در مورد ابعاد مختلف پلاسکو سکوت کرده و به مسوولان امر کمک کنیم، گفت: با این حال فراکسیون جلسات زیادی با کسبه صنوف، کارشناسان و... داشته است و در حال پیگیری دلایل این حادثه و نحوه امدادرسانی هستیم و موضوع را از تمامی ابعاد بررسی می‌کنیم.

 

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از دلایل سکوت‌ ما آواربرداری است، گفت: قطعا پس از تمام شدن آواربرداری نظرات کارشناسی خود را اعلام می‌کنیم و سکوت ما به معنای انجام کار کارشناسی است.

تندگویان با بیان اینکه پس از بررسی از محل حادثه زوایای مختلف امدادرسانی را بررسی کردیم، گفت: روز گذشته نیز اعلام کردیم که از لحاظ ایمنی وضعیت برای برخی از آتش‌نشانان مناسب نیست و این ماسک‌های پارچه‌ای که در حادثه پلاسکو استفاده می‌شود، هیچ تاثیری ندارد و همانگونه که عمده آتش‌نشانان حادثه 11 سپتامبر دچار سرطان شدند، در صورت عدم رعایت موارد ایمنی ممکن است این آتش‌نشانان نیز در معرض سرطان باشند.

 

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران همچنین درخصوص استعفای بررسی مسجدجامعی در جلسه فراکسیون گفت: مسجدجامعی در جلسه اضطراری شورای شهر اعلام کرده که تا پایان بررسی موضوع استعفای خود را پس می‌گیرد اما از آنجایی که می‌دانیم مسجدجامعی برای رفتن از شورا 17 رای مخالف دارد، به نظر می‌رسد باید این موضوع در جلسه علنی بررسی شود.

 

منبع: ایسنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار