بداخلاقی انتخاباتی با دروغ پراکنی شروع شد! / کمال علیپور در انتخابات شرکت می کند\

بداخلاقی انتخاباتی با دروغ پراکنی شروع شد! / کمال علیپور در انتخابات شرکت می کند

  • کد خبر: 2110467
  • چاپ
  • انتشار: 11 آذر 1398 - 10:16

درحالی که کمتر از سه ماه به آغاز انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی باقی مانده است شاهد برخی بداخلاقی ها و دروغ پراکنی ها در فضای مجازی هستیم

به گزارش استناد نیوز، درحالی که مردم در شرایط اقتصادی و روحی مناسبی به سر نمی برند انتشار اخباری خلاف واقع که از اساس زاییده تفکر انتخاباتی و تبلیغاتی برخی کاندیداهای دارای اقبال کمتر است اگر چه شاید تنور انتخابات را داغ نماید اما دل مردم سردتر خواهد شد.

وظیفه یک رسانه اطلاع رسانی اخبار درست به مردم و آگاهی بخشی است تا افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند بتوانند تصمیمی از روی شناخت اتخاذ نموده و افرادی را انتخاب نمایند که در بین گزینه های موجود بیشترین شایستگی را برای تصدی کرسی نمایندگی مردم داشته باشد.

در یکی از تازه ترین بد اخلاقی هاانتشار شایعه ای در فضای مجازی بود مبنی بر اینکه «کمال علیپور به نفع امیر رشیدی از انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ کناره گیری خواهد کرد! »، خبری که در گفتگو استنادنیوز با کمال علیپور قویا تکذیب شد. از طرفی دیگر با شناختی که از امیر رشیدی داریم چنین بداخلاقی خبری از سوی او بسیار دور از انتظار بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار