بیرانوند و نیروی جاذبه برای ژاپنی ها\

بیرانوند و نیروی جاذبه برای ژاپنی ها

  • کد خبر: 2110476
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1398 - 09:06

استناد نیوز- پاسخ بیرانوند در خصوص اخباری که در داخل ژاپن مبنی بر پیوستنش به یکی از تیم‌های این کشور گفت؛ من در این زمینه صحبت خاصی ندارم. فعلا با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و هر اتفاقی باید از طریق باشگاه جلو برود.

به گزارش استناد نیوز، مراسم برترین‌های سال فوتبال آسیا  در هنگ کنگ برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره کهن، انتخاب شدند. ایران نیز در این مراسم چند نماینده داشت. یکی از این نمایندگان، علیرضا بیرانوند بود. گلر ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که به واسطه عملکرد خوبش در سال ۲۰۱۹، نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد اما در رقابت با اکرم عفیف قطری، ناکام ماند.

در حاشیه این‌گونه مراسم‌ها، دیدارهای جالبی صورت ‌می‌گیرد و مکالمات تامل برانگیزی به وجود می‌آید. در سالن اجتماعات محل برگزاری مراسم برترین‌ها نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم. علیرضا بیرانوند بعد از اینکه به همراه مهدی تاج و کتایون خسرویار با شیخ سلمان لحظاتی به خوش و بش پرداخت، با رییس فدراسیون فوتبال ژاپن برخورد کرد.

دکترکوزو تاشیما، رییس فدراسیون فوتبال ژاپن که علاقه فراوانی به بیرانوند دارد به محض دیدنش، او را در آغوش کشید و گفت که از دیدن علیرضا به شدت خوشحال است و او شایستگی بردن جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را دارد. این ۲ در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۸ بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز نیز با یکدیگر دیدار داشتند و آشنایی آنها به همان زمان برمی‌گشت. صمیمیت تاشیما با بیرانوند در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

در ادامه و بعد از پایان مراسم، خبرنگار رسانه آساهی ژاپن به سمت بیرانوند آمد و درباره مراسم از او سوال کرد. دروازه‌بان لرستانی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: "به اکرم عفیف تبریک می‌گویم که برنده این عنوان شد. حضور در جمع برترین‌های آسیا اتفاق بسیار بزرگی است. زندگی برای من ادامه دارد و بازهم تلاش می‌کنم با قرار گرفتن در جمع برترین‌های آسیا، برای کشورم افتخارآفرینی کنم."

صحبت‌ها به همینجا ختم نشد. خبرنگار ژاپنی گفت: "اخباری در داخل ژاپن وجود دارد که قرار است تو به استخدام یکی از تیم‌های کشور ما دربیایی؛ درست است؟" بیرانوند در پاسخ اذعان داشت: "من در این زمینه صحبت خاصی ندارم. فعلا با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و هر اتفاقی باید از طریق باشگاه جلو برود."

محمدحسن انصاری فرد هم در خلال صحبت‌هایش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که بیرانوند پیشنهادات زیادی دارد. احتمالا یکی از پیشنهادهای مذکور، مربوط به ژاپن است. پیش از این نیز بیرانوند مورد توجه تیم‌های ژاپنی قرار گرفته بود. باید دید سرانجام این انتقال صورت می‌گیرد یا خیر. روز گذشته خبر رسید که سرخپوشان تحت هر شرایطی تا پایان فصل گلر اصلی خود را حفظ می‌کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار