شهردار ساری: پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری شتاب می‌گیرد\

شهردار ساری: پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری شتاب می‌گیرد

  • کد خبر: 2110485
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1398 - 10:54

استناد نیوز، شهردار ساری با اشاره به روان‌سازی ترافیک در مرکز استان، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری شتاب می‌گیرد.

 

 به گزارش استناد نیوز، عباس رجبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی جنوب شهر ساری در بلوار کشاورز اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیبایی منظر شهری در ورودی‌های شهر ساری، گسترش عملیات عمرانی با هدف روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هر گونه تصادفات جاده ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا تعریض و توسعه مسیر بلوار کشاورز را اجرایی کند.

وی با اشاره به پروژه ساماندهی ورودی جنوب ساری، افزود: اجرای این طرح‌ها با هدف تامین زیر ساختها ، ارتقا کیفی خدمات شهروندان و توسعه پایدار صورت می‌گیرد.

شهردار ساری گفت: شهرداری ساری در راستای عمران شهری با اجرای طرح‌های اجرایی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در مسیر خدمتگزاری صادقانه ، رفع دغدغه‌ها ، مشکلات و توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت می‌کند.

رجبی با بیان اینکه اجرای این پروژه از نیازمندی‌های منطقه بلوار کشاورز با رویکرد توسعه متوازن است، گفت: پس از اتمام فاز اول پروژه در محدوده گنبد که با برداشت بستر قبلی مسیر همراه بود این پروژه در فاز دوم به طول 6200 متر مربع اجرایی شد.

وی ادامه داد:در راستای تکمیل مراحل اجرایی این پروژه که تحولات چشمگیری را در ورودی جنوبی شهر ساری ایجاد خواهد کرد، احداث 6200 متر کانال با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی، 5100 متر نصب جدول رفیوژ وسط با پیشرفت 87 درصدی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در منطقه سه ساری است.

شهردار مرکز مازندران ، خاطرنشان کرد: نصب جدول کانیوو و پیاده رو سازی نیز در این محدوده ازدیگر برنامه ‌‌های است که در دستور کار شهرداری ساری قرار دارد.

وی گفت: پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف رونق گردشگری و توسعه اقتصادی ساری، در منطقه سه شهری به طول 6.5کیلومتر از پل کابلی تا تنگه لته در حال انجام است که بهره برداری از آن نقش موثری در پیشرفت همه جانبه بلوار کشاورز خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار