۷۴ نفر دیگر داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس در مازندران شدند\

۷۴ نفر دیگر داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس در مازندران شدند

  • کد خبر: 2110505
  • چاپ
  • انتشار: 15 آذر 1398 - 12:54

استناد نیوز - رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت که در پنجمین روز، ۷۴ نفر دیگر در ۹ حوزه انتخابیه استان داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، حسین حسن نژاد  افزود: که این افراد از ساعت ۸ تا ۱۸ امروز با مراجعه به حوزه های تعیین شده، ثبت نام کردند و با این تعداد آمار داوطلبان استان تاکنون به ۲۰۱ نفر رسیده است.

آمار ثبت نامی داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس یازدهم در مازندران طی روز نخست ۲۵ نفر بود که در روز دوم به ۲۹ نفر رسید. مازندران در روز سوم ۳۲ و روز سوم ۴۶ ثبت نامی داشت.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام این که بیشترین آمار ثبت نامی امروز را با ۱۷ نفر مربوط به ساری دانست و گفت که در بابل هم امروز ۱۵ نفر ثبت نام کردند.

ثبت نام از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس یازدهم از دهم آذر ماه در ۹ حوزه انتخابیه بهشهر ، ساری ، قائمشهر ، آمل ، بابل ، نور ، نوشهر و تنکابن آغاز شد و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود و مازندرانی ها با حضور پای صندوق های رای ۱۲ نماینده خود را برای کرسی های سبز مجلس انتخاب می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار