طرح تقضیلی شهرهای غربی مازندران تهیه شد\

طرح تقضیلی شهرهای غربی مازندران تهیه شد

  • کد خبر: 2110512
  • چاپ
  • انتشار: 15 آذر 1398 - 16:59

استناد نیوز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های اولویت‌دار عمرانی در استان، گفت: طرح تقضیلی شهرهای غربی مازندران تهیه شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، مفید غلامی راد امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران در استانداری اظهار داشت: در زمینه اجرای طرح هادی طبق قانون شهرهای زیر20 هزار نفر باید دارای طرح هادی و برای زیر25 هزار نفر طرح جامع و تفضیلی تهیه شود.

وی افزود:در شهرهای غرب استان و شهرهای کمتر از 20 و 25 هزار نفر طرح جامع و تفضیلی تهیه شده است. در زمینه مدیریت کاهش غریق نیز امسل با توجه به حجم زیاد مسافران به استان شاهد کاهش غریق بودیم که جای قدردانی دارد.

غلامی راد گفت: در زمینه پارک موزه ساری نیز 36 میلیارد تومان ردیف استانی تاکنون اختصاص یافت و امسال نیز یک میلیارد تومان استانی و 500 میلیون تومان شهرستانی اختصاص یافت.

وی بیان کرد: متولی پارک موزه شهرداری بود که اخیرا بسیج سازندگی خواستار اجرای این طرح با همکاری سایر دستگاه‌هایاجرایی شده است.

مهدی رازجویان، معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: شهر فریم در جنوب شهر ساری قرار دارد که اگر به شهرداری این شهر قوت و قدرت داده شود می‌تواند به حاشیه شهر خدمات رسانی به موقع و درست داشته باشد.

وی بیان کرد: فریم به دلیل داشتن شرایط اقلیم آب و هوایی، نوع خاک یک منطقه خوب گردشگری است که اگر به شهر تبدیل شده باید امکانات لازم شهری در آن فراهم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار