شهردار ساری: سازمان‌های تابعه شهرداری ساری به‌دنبال درآمد پایدار و استقلال مالی باشند\

شهردار ساری: سازمان‌های تابعه شهرداری ساری به‌دنبال درآمد پایدار و استقلال مالی باشند

  • کد خبر: 2110598
  • چاپ
  • انتشار: 18 آذر 1398 - 17:40

استناد نیوز، شهردار ساری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در نهادهای زیرمجموعه شهرداری ساری گفت: سازمان‌های تابعه شهرداری ساری به‌دنبال درآمد پایدار برای مجموعه خود باشند.

 

به گزارش استناد نیوز، عباس رجبی  در نخستین جلسه سیاست‌گذاری کلان بودجه سال 99 شهرداری ساری با اشاره به اینکه، سازمان‌های تابعه شهرداری برای خود منابع درآمدی تعریف کنند اظهار داشت: روسای سازمان‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

وی پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران پرتلاش شهرداری را خواستار شد و افزود: فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری از دیگر اولویت‌های این نهاد خدمات‌رسان است.

شهردار ساری تاکید کرد: شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها، از رهنمودهای اعضای شورای اسلامی شهر در جهت پیشرفت و توسعه ساری و نیز کسب رضایتمندی شهروندان بهره‌گیری کنند.مدیران سابق از تجربیات با ارزشی بهره‌مند بودند؛ مدیران فعلی با استفاده از تجربه آنان و انگیزه جوانی که در خود دارند در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان تلاش کنند.

رجبی مشارکت شهروندان در کنار همکاری و تلاش مدیران شهرداری را لازمه توسعه هدفمند دانست و تصریح کرد: تلفیق این دو موضوع و تعامل دو سویه منجر به شهری آباد می‌شود.

شهردار مرکز مازندران با تاکید بر ارائه خدمات بهینه به شهروندان، گفت: شهرداری نهادی خدماتی اجتماعی محسوب می‌شود و همه مدیران شهرداری باید با تلاش خود، شرایط زیست شهری مطلوب برای شهروندان را تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمد پایدار می‌تواند بار فشارهای اقتصادی جامعه را کاهش دهد، تاکید کرد: روسای سازمان‌ها در جهت ایجاد و افزایش سرانه درآمد تلاش کنند تا به استقلال مالی مطلوب برسند.

شهردار ساری با اشاره به ایجاد درآمدهای پایدار شهرداریها، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها را موظف به ایجاد منابع درآمدی کرده و خاطرنشان کرد: نتیجه حصول درآمد پایدار، رضایت شهروندان و سرعت بخشیدن به توسعه و عمران شهری خواهد بود.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری

رئیس شورای شهر ساری نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گیرد، افزود: پروژه‌هایی که ضرورت شهر و شهروندان است نیز در تصمیمات شهرداری اتخاذ شود.

علیجان شمشیربند علم مدیریت، تجربه‌کاری، تخصص، قدرت بیان و پیگیری را از خصیصه‌های یک مدیر توانمند نام برد و گفت: مدیران شهرداری با تکیه بر این اصول، برنامه‌ها و اهداف تبین شده عملیاتی کنند و به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه مدیران سازمان‌ها و شهرداران مناطق در بودجه‌نویسی، برنامه روشن و قابل اجرا تدوین کنند، افزود: برنامه‌ریزی‌های عملیاتی شامل فعالیت‌ها و گام‌های ویژه جهت رسیدن به اهداف تعیین شده مدیریت شهری باشد.

رئیس شورای شهر ساری با یادآوری اینکه پروژه های فرهنگی و عمرانی شهرداری ساری در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است گفت: انتظار می‌رود در این دوره از مدیریت شهرداری میزان پروژه‌ها افزایش یافته و پروژه‌های بیشتری در برنامه‌ها پیش‌بینی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار