معلمان استراتژی داشته باشند و با یک برنامه دقیق و هدفمند پیش بروند\

معلمان استراتژی داشته باشند و با یک برنامه دقیق و هدفمند پیش بروند

  • کد خبر: 2110604
  • چاپ
  • انتشار: 18 آذر 1398 - 18:01

  استناد نیوز، عسکری نیکزاد در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بر جایگاه حساس و کلیدی نهاد آموزش و پرورش تاکید کرد و از مدیران خواست در حوزه تحت مدیریت خود استراتژی تدوین کنند و با یک برنامه دقیق و هدفمند به سمت اهداف کلان و استراتژی ها پیش بروند.

 

 به گزارش استناد نیوز، "نیکزاد" در ادامه گفت: شرایط آموزش و پرورش شرایط خاصی است و ضرورت دارد با مطالعه و برنامه ریزی ، به مدیریت دقیق منابع بپردازیم.

وی همچنین گفت: مسئولیت ما در این دوران بسیار سنگین است و باید فرصت ها دریابیم و به تربیت دانش آموزانی همت کنیم که در رشته های مختلف علمی به جایی برسند که تمام کشور به آنان افتخار کند.

عسکری نیکزاد در ادامه به کند بودن بوروکراسی اداری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از مردم با آموزش و پرورش سروکار دارند، از شما توقع دارم حتما برنامه آسیب شناسی درون سازمانی و برون سازمانی داشته باشید تا در حد وسع خود نسبت به چابک کردن حوزه زیرنظر خود گام مثبت بردارید.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین به موضوع کمبود معلمان اشاره کرد و گفت: به کار گیری نیروی انسانی باید دقیق و مطابق ضوابط قانونی باشد اما از حداکثر ظرفیت استفاده کنید چون نه اداره کل و نه وزارتخانه توان تولید و تزریق نیرو در میان سال را ندارد بنابراین شما باید با استفاده حداکثری از ظرفیت موجود، این مشکل را به گونه ای مدیریت کنید که به کیفیت آموزش لطمه ای وارد نشود.

نیکزاد در پایان گفت: مانند همیشه تاکید می کنم دانش و نگرش ما باید یکی باشد تا فعالیت های ما در بلندمدت اثرگذاری واقعی داشته باشد و از هدررفت منابع جلوگیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار