برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت گاز استان مازندران\

برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت گاز استان مازندران

  • کد خبر: 2110605
  • چاپ
  • انتشار: 18 آذر 1398 - 18:03

استناد نیوز، مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت گاز استان مازندران با حضور بیش از 126 امدادگر گاز از سراسر ادارات گازرسانی در محل انبار مرکزی کالای این شرکت برگزار شد .

 

به گزارش استناد نیوز، "جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز استان در جمع شرکت کنندگان گفت: این مسابقات در واقع مانور آمادگی نیروهای امداد گازرسانی و یکی از راهکارهای مثبت در جهت مقابله با حوادث و بحران‌ها است که برحسب شرایط زمان و مکان، احتمال دارد در حوزه‌های مختلف گازرسانی اتفاق بیافتد.

وی آماده به کار بودن کارکنان خط اول علی الخصوص نیروهای امداد و تعمیرات را ضروری خواند گفت: اینکه مانورهایی در قالب مسابقه طراحی و برنامه ریزی شده خیلی خوب است، چون معمولاً احساسی که در رقابت وجود دارد در مانور نیست. در مسابقه سطح انگیزه افراد بیشتر می‌شود و تیم‌های شرکت کننده برای کسب رتبه بر‌تر و نشان دادن توانمندی خود تلاش افزون‌تری را ارائه می‌دهند به همین جهت نقاط ضعف و قوت بهتر کشف خواهد شد.

احمدپور ضمن تقدیر از برنامه ریزی منسجم و مطلوب برای برگزاری این مسابقات افزود: بیش از 126 نفر در قالب 21 تیم در 7 رشته شامل؛ ابزار‌شناسی، باز و بسته کردن رگلاتور و کنتور، اطفای حریق، استفاده از دستگاه تنفسی، طناب کشی، دوی امدادی ۴*۱۰۰ متر و آزمون کتبی به رقابت پرداخته و توانمندی خود را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: البته هدف تنها مسابقه و کسب رتبه نیست، آموزش، ارتقای سطح توانمندی و تخصص کارکنان، تقویت انگیزه و ایجاد روحیه نشاط کارکنان بویژه نیروهای پست امداد، فرهنگ سازی استفاده از وسایل ایمنی، ارزیابی توان فیزیکی و علمی - فنی کارکنان، شناسایی نقاط قوت و ضعف از مهم‌ترین اهدافی است که در این مسابقات دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار داشت: نیروهای امداد و تعمیرات با توجه به ماهیت کاری خود همواره درون منازل مسکونی مردم و برون آن یعنی جامعه توأمان ارتباط دارند بنابراین باید در راستای فعالیت خود سه ویژگی اصلی تعهد، سرعت و دقت را مد نظر قرار دهند اگر امداد‌گری احساس کند که حرکت او برای حاضر شدن در محل حادثه در حداقل زمان ممکن، می‌تواند جان و مال یک انسان را نجات دهد به عنوان یک انسان وظیفه دارد که این خدمت را با سرعت و دقت انجام دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار