مظلومی؛ در مقام پاسخگویی به ایثارگران گفتار ما با عمل همراه باشد\

مظلومی؛ در مقام پاسخگویی به ایثارگران گفتار ما با عمل همراه باشد

  • کد خبر: 2110618
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1398 - 12:11

استنادنیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه در مقام پاسخگویی به ایثارگران گفتار ما با عمل همراه باشد اظهار داشت: خدمت ما به والدین، مادران، فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان به طریقی صورت گیرد که حس اعتماد سازی را برای جامعه ایجاد کند.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان استان که سه شنبه 19 آذر ماه در محل این اداره کل برگزار گردید با تأکید بر اینکه خدمتگزاری خوب و شایسته برای ایثارگران باشیم گفت: برای رفع مشکل ایثارگران در قالب یک شنونده خوب عمل نموده و درک درستی از مشکلات جامعه ایثارگری داشته باشیم.
مظلومی با بیان اینکه در مقام پاسخگویی به ایثارگران گفتار ما با عمل همراه باشد اظهار داشت: خدمت ما به والدین، مادران، فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان به طریقی صورت گیرد که حس اعتماد سازی را برای جامعه ایجاد کند.
مدیر کل بنیاد مازندران با اشاره به اینکه در مسیر خدمت رسانی، عملکرد ما موجبات رضایتمندی ایثارگر را در پی داشته باشد گفت: ایثارگران، ولی نعمتان نظام و سرمایه های گرانبهایی هستند که همیشه برای ما قابل احترام و تکریم هستند.
مظلومی افزود: اشتغال فرزندان ایثارگر، امور درمانی جامعه هدف، بررسی درخواست ها در رابطه با وام و تسهیلات بانکی، حق پرستاری،پیگیری مکاتبات دستگاهها، کمیسیون پزشکی ... از موضوعات مطرح شده در این دیدار چهره به چهره بوده است.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان ضمن بررسی مشکلات این عزیزان، در جهت تسریع در روند خدمت رسانی و آگاهی بخشی، توضیحات و رهتمودهای لازم را ارائه کرد.
در ملاقات عمومی ستاد استان، معاونین بهداشت و درمان، تعاون و امور اجتماعی، بازرسی، رئیس دفتر، رئیس مرکز مراجعات و ارتباطات حضور داشتند.
گفتنی است همزمان با ستاد استان، ملاقات عمومی بطور همزمان در 22 شهرستان با حضور جامعه ایثارگری و پاسخگویی از سوی روسای بنیادها برگزار گردید.
خطه لاله خیزاستان مازندران 10 هزار و 400 شهید گرانقدر تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار