انتخاباتی داغ در نوشهر و چالوس/مازیار ایکانی رقیب اصلی کاندیدای دیگر\

انتخاباتی داغ در نوشهر و چالوس/مازیار ایکانی رقیب اصلی کاندیدای دیگر

  • کد خبر: 2110626
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1398 - 14:19

استنادنیوز؛ با پایان یافتن ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه نوشهر،چالوس و کلاردشت در حال داغ شدن می باشد.

 

 بازار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور به‌خصوص در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نوشهر چالوس و کلاردشت درحال داغ شدن است و هم‌اکنون احزاب و جریان‌های سیاسی به‌خصوص اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در سطح این سه شهرستان در تلاش هستند که بتوانند، کرسی مجلس یازدهم را تصاحب کنند.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین رقیب افرادی که از حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت می‌خواهند، نماینده مجلس شورای اسلامی شوند، مازیار ایکانی از چالوس می باشد.

 اشخاص حقیقی که می‌خواهند از این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم کاندیدا شدند، باید بدانند با وجود حریف سرسختی همچون مازیار ایکانی کار سختی را در پیش رو خواهند داشت و اگر تمام تلاش خود را در این راه به کار نگیرند به‌نوعی حضور آن‌ها در این رقابت نفس‌گیر بدون تعارف کار اشتباهی است.

ایکانی از جمله چهرهای شاخص و مردمی حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت می باشد که از حمایت مردمی برخوردار است و کنشگران سیاسی ایکانی را از شانس های اول رای آوری در این حوزه انتخابیه می دانند.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 48 نفر از حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت ثبت نام کردند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار