بررسی چهره های شاخص انتخابات مجلس یازدهم در بابلسر و فریدونکنار\

بررسی چهره های شاخص انتخابات مجلس یازدهم در بابلسر و فریدونکنار

  • کد خبر: 2110628
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1398 - 19:02

22 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرده اند اما رقابت اصلی بین چند گزینه محدود خواهد بود

به گزارش استناد نیوز، در بابلسر و فریدونکنار به عنوان کوچکترین حوزه انتخابیه استان مازندران 22 نفر متشکل از 19 آقا و 3 خانم برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.

با نگاهی به اسامی افراد ثبت نامی و بررسی فضای سیاسی این حوزه انتخابیه از هم اکنون می توان رقابت را بین چند چهره که مقبولیت بیشتری دارند محدود کرد، هرچند بحث تایید صلاحیت ها و حمایت چهره های مطرح کنار کشیده از انتخابات می تواند تا حدودی معادلات را برهم بریزد.

چهره های شاخص انتخابات مجلس بابلسر فریدونکنار

تحت هر شرایطی ولی الله نانواکناری نماینده فعلی مجلس یکی از شانس های اصلی نشستن دوباره روی صندلی سبز بهارستان خواهد بود، سردار نانواکناری که در انتخابات گذشته با حمایت تمام و کمال هم شهریان خود در فریدونکنار موفق به راهیابی به مجلس شده بود، این بار نیز روی این حمایت حساب ویژه ای باز کرده است هرچند تعدادی از لیدرهای او و بخشی از مردم این شهر از وی فاصله گرفته اند و احتمالا به واسطه عملکرد مجلس دهم شاهد ریزش آرای سردار خواهیم بود. نانواکناری در لیست اصولگرایان قرار خواهد گرفت اما به نظر نمیرسد حمایت های حزبی تاثیر چندانی در نظر رای دهندگان این حوزه داشته باشد.

چهره دیگر مطرح در این حوزه انتخابیه قطعا بهروز رنجبر خواهد بود، شهردار سابق بابلسر که به مدت 10 سال مدیریت این شهر را بر عهده داشت و از محبوبیت نسبتا بالایی در بدنه شهری بابلسر برخوردار است هرچند مخالفانی نیز دارد. شاید رنجبر چهره نام آشنایی برای بابلسری ها باشد اما کار راحتی برای جلب اعتماد مردم بهنمیر و فریدونکنار و روستاییان پیش رو نخواهد داشت اما بسیاری رنجبر را دارای بخت بالایی برای پیشی گرفتن از سایر رقبا می دانند.

نفرات سوم و چهارم انتخابات مجلس دهم نیز از مدعیان این دوره خواهند بود، دکتر علی اصغر باقرزاده چهره ای علمی و از مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اتفاقاتی که در 4 سال اخیر در کشور افتاده امیدوار است بتواند بر سبد آرای خود بیافزاید.

سیدعلی اکبر غلامیان نیز مجددا در انتخابات ثبت نام کرده است، غلامیان امیدوار است بتواند با توجه به ارتباطاتی که دارد برخی چهره ها را با خود همراه نموده و برای راهیابی به مجلس خیز بردارد، این چهره اصولگرا در عین جوانی از سوابق علمی و مدیریتی مناسبی برخوردار است.

پروفسور موسی فرهادی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده مکانیک دانشگاه نوشیروانی، رضا رحیمیان عضو سابق شورای شهر بابلسر و محمدرضا نادری فرماندار اسبق بابلسر که حدود 8 سال در این پست بود با ثبت نام در انتخابات مجلس منتظر اتفاقاتی خواهند بود که در آینده رخ خواهد داد.

استناد نیوز تا زمان انتخابات مجلس فعالیت کاندیداهای حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار و همچنین وضعیت اقبال مردم به آن ها را رصد کرده و در تحلیل هایی به مخاطبین خود ارائه می نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار