باید گام‌های محکم‌تری برای تکمیل زیرساخت‌های استان برداشته شود\

باید گام‌های محکم‌تری برای تکمیل زیرساخت‌های استان برداشته شود

  • کد خبر: 2110660
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1398 - 20:51

استناد نیوز، معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: آشنایی و احاطه مدیران به شرح وظایف خویش می‌تواند با کمک تعامل منجر به توسعه استان شود که باید گام‌های محکم‌تری برای تکمیل زیرساخت‌های استان برداشته شود.

 

 به گزارش استناد نیوز، مهدی رازجویان امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی راه شهرسازی مازندران اظهار داشت: وزارت راه‌ و شهرسازی با توجه به اینکه از وزیر مردمی برخوردار بوده انتظار می‌رود مدیران زیرمجموعه این دستگاه تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند و این وزارتخانه نخستین و مهم‌ترین عامل توسعه هر استانی است.

وی افزود: آشنایی و احاطه مدیران به شرح وظایف خویش می‌تواند با کمک تعامل منجر به توسعه استان شود که باید گام‌های محکم‌تری برای تکمیل زیرساخت‌های استان برداشته شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امکانات اختیاراتی در حوزه وزارت راه و شهرسازی برعهده استان قرار داده می‌شود، تصریح کرد: مبالغی به دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه این وزارتخانه اختصاص داده می‌شود. زمین، دریا، هوا متعلق به وزارت راه شهرسازی بوده که به نوعی وزارت آبادانی محسوب می‌شود.

وی افزود: اضافه کردن مسکن و بانک متبوع به این وزارتخانه بر شمولیت راه و شهرسازی اضافه کرده که باید از این ظرفیت مناسب به بهترین نحو ممکن استفاده شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار