انتقاد تند نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران\

انتقاد تند نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

  • کد خبر: 2110673
  • چاپ
  • انتشار: 23 آذر 1398 - 07:37

استنادنیوز؛ امام جمعه شهرستان قائم‌شهر گفت: گرفتار افرادی در اداره کل آموزش و پرورش مازندران هستیم که جواب یک نامه را قریب ۲ سال است که نداده‌اند.

 

ابوالشهیدین آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ، اظهار داشت: گاهی خیلی از رفتارها را تحمل و صبر می‌کنیم ، شاید واقعاً طرف مقابل متنبه شود اما زمان طاغوت هم شاید مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینها می‌خواهند در مدرسه آدم بسازند ولی خودشان چه اندازه تعهد ایمانی، چه اندازه تعهد انسانی و چه اندازه تعهد اداری دارند؟

آیت الله معلمی با اشاره به عملکرد پرانتقاد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ، افزود: در گذشته مراسم تکریمی برای یک خیر مدرسه ساز در قائمشهر برگزار کردند که بدتر از مراسم عروسی بود و آن خیر هم فهمید مراسم بیشتر تحقیرآمیز بود. آن روز سکوت کردم شاید اینگونه رفتارها اصلاح شود.

امام جمعه شهرستان قائم شهر افزود: امروز می‌بینیم که اداره کل آموزش و پرورش مازندران این توانائی را ندارند که صلاحیت یک فردی که می خواهد مدرسه غیرانتفاعی راه بیاندازد را تشخیص دهد و همچنین در ادامه اجرای مرموزانه سند ۲۰۳۰ ، به بهانه ورزش صبحگاهی در بعضی مدارس ، مراسم رقص به پا کرده اند/شمال نیوز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار