در هفته جاری، گاز ادارات مازندران قطع شده است\

در هفته جاری، گاز ادارات مازندران قطع شده است

  • کد خبر: 211074
  • چاپ
  • انتشار: 06 بهمن 1395 - 21:23

علی نبییان  در جلسه شورای اداری بابلسر در مجتمع شهید عظیمی این شهرستان با اشاره به قطع گاز ایران از سوی ترکمنستان اعلام کرد: با توجه به برودت هوایی که در روزهای آینده در مازندران شاهد خواهیم بود، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای هفته جاری به استفاده از سوخت دوم سوق داده شدند.

وی با تاکید اینکه اولویت ما در تامین بخش مصارف خانگی است، اضافه کرد: باید در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به تصویب 991 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های سفر دولت روحانی به استان، گفت: تاکنون 76 درصد منابع اعتباری سفر دولت به مازندران تخصیص یافت.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی آب‌بندان‌های مازندران گفت: 30 میلیارد تومان از منابع سفرهای استانی دولت به مازندران در ابتدای هفته در اختیار دو دستگاه جهادکشاورزی و آب منطقه ای برای اتمام و ساماندهی پروژه‌های این حوزه قرار گرفته است.

نبییان با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای بیان خدمات دولت به مردم است، تصریح کرد: خدمات‌رسانی که در اوج محدودیت منابع اجرایی می‌شود باید نسبت به اطلاع‌رسانی آن به مردم نیز اقدام گردد.

وی با بیان اینکه زمان خدمت‌رسانی به مردم محدودیت دارد، تاکید کرد: در دهه فجر اقدامات شایسته ای که برای خدمات‌رسانی به مردم انجام شده به گوش مردم برسد.

نبییان با اشاره به بارش برف در آذرماه در مازندران گفت: همراهی و هم افزایی که میان مسئولان در این ایام به وجود آمد سبب تخصیص منابع مالی برای کاهش خسارت‌های وارده به استان شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار