جوانی قادیکلایی؛ اطاعت از رهبری اطاعت از امام زمان(عج) است\

جوانی قادیکلایی؛ اطاعت از رهبری اطاعت از امام زمان(عج) است

  • کد خبر: 2110845
  • چاپ
  • انتشار: 30 آبان 1398 - 07:20

استنادنیوز؛ رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران بیان داشت:اطاعت از رهبری اطاعت از امام زمان(عج) است.

 

یوسفعلی جوانی قادیکلایی در جلسه شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان مازندران با بیان اینکه امروز فقها و در راس آن‌ها رهبر معظم انقلاب نماینده امام عصر(عج) در دوران غیبت هستند، گفت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب، رضایت امام زمان (عج) را در پی دارد و تابع مقام معظم رهبری بودن به معنای اطاعت از امام زمان(عج) است، چرا که رهبری امروز پرچمدار اسلام است.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه دشمنان علیه مردم ایران ، اجرای منویات رهبر انقلاب بسیار ضروری است.
جوانی قادیکلایی تصریح کرد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، از این طوفان های سهمگین عبور خواهیم کرد و تمامی نقشه های دشمنان همانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران در ادامه با اشاره به نقش نخبگان در کمک به پیشرفت کشور افزود: مسئولیت نخبگان در این شرایط سنگین تر از گذشته می باشد و باید برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.

وی گفت: شناسایی نخبگان در عرصه های مختلف یکی از اهداف اصلی مجمع عالی نخبگان می باشد و با تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل ، تمامی ظرفیت ها و قابلیت های انسانی را مشخص و در خدمت نظام برای برنامه ریزی و استفاده از نیروی انسانی کارآمد قرار می دهد.
رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران با اشاره به اینکه هدف مجمع عالی نخبگان نخبه پروری می باشد، افزود:از نظر ما نخبه به کسی گفته می شود که یک طرح و ایده ای جدید و نو داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار