جشن یلدا یا میتینگ تبلیغاتی کاندیدای مجلس در قائمشهر\
  • قابل توجه نهادهای نظارتی انتخابات؛

جشن یلدا یا میتینگ تبلیغاتی کاندیدای مجلس در قائمشهر

  • کد خبر: 2110857
  • چاپ
  • انتشار: 30 آذر 1398 - 13:14

درحالی که هنوز تا آغاز تبلیغات قانونی انتخابات مجلس یازدهم زمان زیادی باقی مانده برخی کاندیداهای متمول سعی دارند به هر نحوی که شده با صرف هزینه های کلان نام خود را مطرح نمایند

به گزارش استناد نیوز، روز گذشته در سالن امامعلی حبیبی شهرستان قائمشهر جشنی با محتوی یلدایی با هماهنگی اعضای ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای پرحاشیه حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ برگزار شد.

پیش از این مراسم اخباری مبنی بر تلاش برگزارکنندگان برای تبدیل شیرینی این جشن یلدایی به کام کاندیدای مورد نظرشان به خبرنگار ما رسیده بود که متاسفانه به حقیقت پیوست. بسیاری از اعضای ستاد کاندیدای مورد نظر و هواداران او به مراسم دعوت شدند و با ورود کاندیدا، جشن یلدا را به میتینگ تبلیغاتی تبدیل کردند.

اما نکته تعجب برانگیز این مراسم دعوت مجری از این کاندیدا برای سخنرانی و گرفتن فال حافظ در حضور بزرگان فرهنگی و ادبیات دانان شهر بود که خوشبختانه مسئولان ارشاد از این سخنرانی و ادامه تخلف انتخاباتی آشکار پیش از آغاز تبلیغات قانونی جلوگیری کردند که موجب قهر آن کاندیدا نیز شد!

لازم است کاندیداهای محترمی که در تلاش هستند به مجلس به عنوان رکن قانونگذاری کشور وارد شوند قبل از هرچیز خود و اعضای ستاد خود را مکلف به اجرای قانون بدانند، همچنین مسئولان محترم شورای نگهبان و هیئت نظارت انتخابات استان لازم است این تحرکات انتخاباتی زودهنگام را مورد توجه قرار دهند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار