پایان آواربرداری در پلاسکو / گزارش تعداد مجروحان و جان باختگان این حادثه\
  • پس از 9 روز تلاش بی وقفه؛

پایان آواربرداری در پلاسکو / گزارش تعداد مجروحان و جان باختگان این حادثه

  • کد خبر: 211087
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1395 - 13:44

هفته گذشته صبح پنجشنبه آتش پلاسکو را فرا گرفت و پس از ساعاتی فروریزش این برج قدیمی تهران، ایران را عزادار کرد و از همان روز عملیات برای آوار برداری و جستجو زیر آوار ماندگان آغاز شد

به گزارش استناد نیوز، به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، ساعت 17 امروز جمعه، پس از گذشت 9 روز از وقوع حادثه عملیات آواربرداری به پایان می رسد و به طور رسمی از سوی مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام اورژانس تهران، آخرین آمار مصدومان حادثه پلاسکو ۲۳۵ نفر گزارش شد. از میان این افراد، ۱۸۰ نفر در محل درمان شدند و ۵۵ نفر به بیمارستان منتقل گردیدند.

بر اساس همین گزارس، از ۵۵ مصدومی که به مراکز درمانی انتقال یافتند، دو آتش نشان به علت تنگی نفس و ترومای پا در بیمارستان بستری هستند.

همچنین آمار رسمی شهدای آتش نشان این حادثه 16 نفر اعلام شده است و تاکنون تنها 5 پیکر از افراد عادی از زیر آوار خارج شده است. به این ترتیب آمار رسمی کل جان باختگان حادثه پلاسکو تا این لحظه 21 نفر است.

لازم به ذکر است آوارهای پلاسکو به مکان دیگری منتقل شده اند و در آن مکان نیز آوار جمع‌آوری شده مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد که اگر احیاناً قطعه یا قطعاتی از اجساد در آن یافت شد، مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار