یک نماینده مجلس: دولت سهمیه بنزین تاکسی‌‌داران را افزایش دهد\

یک نماینده مجلس: دولت سهمیه بنزین تاکسی‌‌داران را افزایش دهد

  • کد خبر: 2110886
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1398 - 13:19

استناد نیوز، نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: تا زمانی که امکانات برای همه مردم فراهم شود، سهمیه تاکسی‌داران را افزایش دهید، زیرا با سهمیه کنونی کار به جایی نمی‌رسد.

 به گزارش استناد نیوز، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، اول دی) پارلمان، در تذکری شفاهی، خطاب به هیئت‌رئیسه، گفت: تصویب بودجه صوری است و سازمان برنامه و بودجه، سلیقه‌ای بودجه را تنظیم کرده است، انتظار داریم دیوان محاسبات مراتب انحرافات بودجه را به قوه‌قضائیه اعلام کند.

وی، در تذکری خطاب به وزیر نیرو، اظهار داشت: افزایش بی‌رویه تعرفه قبوض آب و برق، کمر مردم را شکسته است، از اینگونه اقدامات جلوگیری کنید.

نماینده مردم جیرفت در مجلس به رئیس‌جمهور و هیئت دولت به علت رشد قیمت اجناس پس از افزایش قیمت بنزین تذکر داد و خاطرنشان کرد: در اغلب شهرهای کشور برای حمل مواد غذایی وسیله نقلیه به اندازه کافی وجود ندارد و جایگاه "سی‌ان‌جی" نیز موجود نیست، چرا برای همه مردم نسخه واحد می‌پیچید، تا زمانی که این امکانات برای همه مردم فراهم شود، سهمیه تاکسی‌داران را افزایش دهید، زیرا با سهمیه کنونی کار به جایی نمی‌رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار