پاساژهای «قدس» یا «نور» مقصد کاسبان پلاسکو\
  • فردا مشخص می شود

پاساژهای «قدس» یا «نور» مقصد کاسبان پلاسکو

  • کد خبر: 211095
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1395 - 16:46

رئیس اتاق اصناف اعلام کرد که تا فردا (یکشنبه) تکلیف کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو برای اسکان در پاساژ جدید که مورد رضایت‌شان باشد، مشخص می‌شود.

۱۰ روز پیش بود که ساختمان پلاسکو پس از چند ساعت آتش‌سوزی و تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریق به صورت کامل فرو ریخت و همه چیز بر سر کسبه این ساختمان بلند تجاری آوار شد اما از همان روز مسئولان دولتی و بخش خصوصی اتحادیه‌های فعال در این ساختمان به دنبال مجتمع‌ها و پاساژهای جدید برای اسکان کسبه پلاسکو بودند.

گرچه طی روزهای گذشته اظهارات متناقضی در این زمینه مطرح شد اما علی فاضلی رئیس اتاق اصناف در این باره به ایسنا گفت: تا فردا تکلیف اسکان کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو مشخص می‌شود و پاساژهای "قدس" و مجتمع تجاری "نور" کاندیدای اصلی برای این مسئله هستند.

وی با بیان اینکه رضایت کسبه و فعالان ساختمان پلاسکو شرط اصلی برای اسکان آنهاست، اعلام کرد که ما هم نمی‌خواهیم پلاسکونشینان در چند ساختمان آواره شوند و روز گذشته از پاساژ "قدس" واقع در خراسان بازدید به عمل آمد و پیشنهادی دیگر که همان مجتمع تجاری "نور" بود، مطرح شد.

فاضلی ادامه داد: در حال بررسی پاساژهای کاندید شده برای اسکان کسبه ساختمان پلاسکو هستیم و به زودی درصددیم تا در ماه جاری آنها بتوانند کار و کاسبی خود را از سر بگیرند و بازار شب عید را از دست ندهند.

وی با اشاره به جلسه عصر امروز خود با مسئولان بانک مرکزی اظهار کرد که برای دریافت اعتبارات مورد نیاز و دادن تسهیلات مورد نیاز به کسبه پلاسکو همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آنها برای آغاز به کار در دوره‌ای جدید توانمند شوند و بتوانند رونق را به کاسبی خود بازگردانند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار