جوانی قادیکلایی؛حماسه 9 دی فصل جدیدی از بصیرت و ولایتمداری را برای مردم ایران رقم زد\

جوانی قادیکلایی؛حماسه 9 دی فصل جدیدی از بصیرت و ولایتمداری را برای مردم ایران رقم زد

  • کد خبر: 2111033
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1398 - 08:07

استنادنیوز؛ یوسفعلی جوانی با بیان اینکه 9 دي جلوه بصيرت افزايي و ولايتمداري مردم براي دفاع از انقلاب، اسلام، آرمان هاي امام راحل (ره) و رهبري است،گفت:حماسه 9 دی فصل جدیدی از بصیرت و ولایتمداری را برای مردم ایران رقم زد.


 رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران در جمع نخبگان به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دي  اظهار داشت: عليرغم سختي ها، كمبودها و تنگناهاي اقتصادي مردم همچنان دشمن شناس هستند و پاي ارزش هاي انقلاب ايستاده اند.
وي افزود: حركت در مسير خدا و تفكر عميق مردم در مواجهه با رويدادهاي سياسي و اجتماعي و بحران ها از دلايل پيروزي حماسه نهم دي ماه 88 بود.

جوانی قادیکلایی افزود؛ حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید .

 رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران بیان داشت؛ این روز نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی اظهار داشت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

جوانی قادیکلایی گفت: این حماسه فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و ولایتمداری همراه باغیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

وی افزود: حماسه نهم دی‌ماه 88 واقعاً الهی و خدایی بود؛ همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند: در نه دی اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که بااراده امثال ما انجام بگیرد ، این کار خداست این دست قدرت خدا است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار