پرونده ای تازه از تخلفات شهردار سابق ساری/23 میلیارد تومان چه شد؟\

پرونده ای تازه از تخلفات شهردار سابق ساری/23 میلیارد تومان چه شد؟

  • کد خبر: 2111034
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1398 - 08:29

استنادنیوز؛ هفته‌ای پس از افشاگری بی‌سابقه استاندار مازندران درباره فساد گسترده دوران مدیریت سابق شهر ساری، نوبت به عضو باتجربه شورای اسلامی شهر ساری رسیده تا در آخرین جلسه شورای شهر، پرده از برخی موارد فساد مالی صورت‌گرفته در زمان مدیریت شهردار سابق بردارد.


اسفندیار عشوری که معمولا انتقاداتش از مسائل شهری را به وضوح و صراحت مطرح می‌کند، به مواردی عجیب از بی‌قانونی‌های صورت‌گرفته در شهرداری اشاره کرد. او از تخلف مربوط به ساختمان مهرگان گفت که در دوره مدیریت سابق شهرداری ساری، عوارض جریمه‌اش از ۲۵میلیارد تومان به ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بدل شد. 

وی همچنین از پروژه ساخت بوستان ولایت و تبانی شکل‌گرفته در مزایده سکوی زباله انتقاد کرد که تمامی این انتقادات با مصادیق و مدارک علنی مطرح شدند.
جزییات مسایل مطرح‌شده توسط عشوری در خبرگزاری‌ها در دسترس عموم است و قاعدتا عموم مردم در انتظار پاسخی از جانب تیم مدیریت سابق شهرداری ساری و هم‌پیمانان و طرفدارانشان است

. پاسخی جز حرف‌هایی که پس از صحبت‌های استاندار مطرح شد، بدون این‌که مثل همیشه توپ را به زمین دیگران بیاندازند و سعی کنند در برابر مسائل مشخص و بی‌قانونی‌های زمان مدیریتشان، از پاسخگویی مستدل و رفع ابهامات موجود طفره بروند.
این که چرا اسفندیار عشوری روز شنبه ۷دی اقدام به طرح این حقایق کرده، مطمئنا به خودش ربط دارد و اما چیزی که مطمئنا به مردم مربوط می‌شود سوالات و ابهامات بی‌شمار درباره مدیریت شهری قبلی شهر ساری است.
در زمانی که دستگاه قضایی با جدیت در حال مبارزه با فساد در کشور است، مردم بی‌صبرانه منتظر پاسخ این تیم مدیریتی به انتقادات و ابهامات مطرح‌شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار