تذکر نماینده ارومیه به وزرای خارجه، بهداشت، راه، نیرو و کار !\
  • در صحن علنی مجلس

تذکر نماینده ارومیه به وزرای خارجه، بهداشت، راه، نیرو و کار !

  • کد خبر: 211107
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1395 - 12:57

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (10 بهمن) به وزرای مختلف دولت روحانی تذکر داد

به گزارش استناد نیوز، نادر قاضی‌پور در تذکری به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: چرا به مشکل سهامداران پدیده شاندیز و پردیسان که در حال حاضر جلوی مجلس تجمع کردند، رسیدگی نمی‌کنید. احداث مسکن اجتماعی برای کارگران به کجا رسید و در 3 سال و نیم گذشته چرا هیچ مسکن اجتماعی برای روستاییان احداث نشد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو خواستار ساماندهی سدهای منطقه ارومیه و ادامه عملیات احداث آن شد و گفت: چرا برخلاف نظر مهندسان شرکت مهاب قدس برخی از این سدها رها شده و عملیات اجرایی آن متوقف گردیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: واردات صافی دیالیز را ممنوع کنید، در حال حاضر در کشور 4 میلیون مصرف داریم و 10 میلیون نیز تولید داخل با کیفیت استاندارد وجود دارد.

این عضو فراکسیون کارگری مجلس در ادامه با انتقاد از عملکرد وزیر کار، گفت: آقای ربیعی شما با رأی فراکسیون کارگری وزیر شدید اما علیه کارگران کار می‌کنید و آیا سزاوار است کارگران با حقوق ناچیزی زندگی خود را که شامل مسکن، تحصیل فرزندان، بهداشت و درمان و تغذیه است، اداره کنند.

وی همچنین در تذکری به وزیر امور خارجه با یادآوری دستور رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود ایرانیان به این کشور تصریح کرد: از دولت تقاضا می‌شود برای ایرانیان به جز اعضای گروه‌های ملحد و خائن به کشور، شرایط بازگشت به ایران را تسهیل و فراهم کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار