نوازی: نمی‌دانیم استراماچونی دروغ می‌گوید یا مسئولان استقلال\

نوازی: نمی‌دانیم استراماچونی دروغ می‌گوید یا مسئولان استقلال

  • کد خبر: 2111090
  • چاپ
  • انتشار: 10 دی 1398 - 19:41

استناد نیوز، محمد نوازی، پیشکسوت تیم استقلال گفت: متأُسفانه با استقلال بازی می‌کنند و مشخص نیست که استراماچونی دروغ می‌گوید یا مسئولان باشگاه.

 

به گزارش استناد نیوز،  محمد نوازی درباره وضعیت این روزهای استقلال و عدم مشخص شدن تکلیف آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: ما هم مثل هواداران بلاتکلیف هستیم و از هیچ چیز خبر نداریم. سیستم مدیریتی استقلال معضلی برای هواداران شده و هر کسی می‌آید، فقط وعده وعید می‌دهد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. روز به روز به مشکلات استقلال اضافه می‌شود. متأسفانه کسی جوابگو نیست و خبری به مردم نمی‌دهند تا همه در جریان قرار بگیرند.

«قرار بود شب گذشته نتیجه مذاکرات با استراماچونی مشخص شود». وی با بیان این جمله تصریح کرد: متأسفم که با اسم استقلال و بزرگی آن بازی می‌کنند و هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود. متوجه نشدیم استراماچونی دروغ می‌گوید یا مسئولان استقلال. هر لحظه که می‌گذرد، به ضرر استقلال است. در این شرایط، می‌ترسم استراماچونی برگردد و نتواند استقلال را جمع و جور کند. امیدواریم او برگردد، چون خواسته مردم است. استقلال با استراماچونی نتیجه گرفت و مردم خوشحال شده و هواداران واقعا او را دوست دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه هیئت مدیره استقلال برای خودش تصمیم می‌گیرد و آدم‌های خودشان را می‌آورند. هیچ اتفاق خوشایندی در استقلال نمی‌افتد. اگر واقعا نمی‌توانند مدیریت کنند، زودتر آن را به بخش خصوصی و مردم واگذار کنند تا خیال همه راحت شود. چرا استقلال و پرسپولیس چند سال است که درگیر مشکلات مدیریتی هستند؟ استقلال در سال‌های اخیر از مدیریت ضربه خورده است. در این مدت یک حرف یا نتیجه خوب از استقلال نشنیده‌ و ندیده‌ و تنها وعده وعید شنیده‌ایم. برای مدیران استقلال متأسفم که این همه هزینه می‌کنند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر جای تیم‌های اروپایی بوده و چند رشته ورزشی نیز زیر نظر باشگاه بودند، چطور می‌خواستند مدیریت کنند؟

نوازی ادامه داد: با این وضعیت به جایی می‌رسیم که باید مدیر از خارج از کشور بیاوریم تا برای استقلال تصمیم بگیرد. این شرایط برای استقلال زشت است. یکسری از دوستان می‌خواهند وارد تیم شده و بزرگی کنند و نظر بدهند. متأسفانه هر کسی از راه می‌رسد، به استقلال ضربه و حرفی می‌زند که مردم ناراحت می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار