بیمار کرونایی در روستای نوکلا قائمشهر نداشته ایم / 200 متر روستای نوکلا در حال تعریض است\
  • سلیمان گران رئیس شورا روستا نوکلا

بیمار کرونایی در روستای نوکلا قائمشهر نداشته ایم / 200 متر روستای نوکلا در حال تعریض است

  • کد خبر: 2111100006
  • چاپ
  • انتشار: 03 ارديبهشت 1399 - 23:11

رئیس شورا روستای نوکلا شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در این روستا مشاهده نشده است ،افزود : اهالی مردم این روستا نکات بهداشتی را رعایت و مراقب سلامتی خود و خانواده شان بوده اند.

سلیمان گران روز چهارشنبه در گفت و گو با استنادنیوز از تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور شورا، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج و بهورز خبر داد و افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا 3 مرحله ضدعفونی و 2 مرحله آهک پاشی در سطح این روستا انجام شده است.
وی از نصب بنر و پوستر در سطح این روستا خبر داد و گفت: با نصب بنر اطلاع رسانی مربوط به نکات آموزشی و پیشگیرانه وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا انجام شده است که خوشبختانه مردم این نکات بهداشتی را رعایت کرده اند.
خدابخشی عضو شورای روستای نوکلا شهرستان قائمشهر نیز با بیان اینکه با همکاری شورا، پایگاه مقاومت بسیج، خیرین و دهیاری بسته های معیشتی آماده و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: تاکنون 600 عدد ماسک بهداشتی در بین مردم توزیع و این روند همچنان ادامه دارد.


200 متر روستای نوکلا در حال تعریض است
سلیمان گران با بیان اینکه تعریض سیداشرف یازده به طول 200 متر و عرض حدود 10 متر در حال انجام شدن است، افزود: این طرح با هزینه ایی بالغ بر حدود 50 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
وی با اعلام اینکه تعریض سیداشرف هفت و پنج به طول 350 متر و عرض 10 متر انجام شده است، گفت: این طرح هم با هزینه ایی بالغ بر 350 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
رئیس شورای روستای نوکلا در پایان گفت: با همکاری اهالی این روستا در حال تعریض جاده و کوچه ها هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار