۱۵ مرحله ضدعفونی در روستای ملک خیل قائمشهر / جلوگیری از ورود افراد غیر بومی\
  • مراد گرائیلی؛

۱۵ مرحله ضدعفونی در روستای ملک خیل قائمشهر / جلوگیری از ورود افراد غیر بومی

  • کد خبر: 2111100007
  • چاپ
  • انتشار: 03 ارديبهشت 1399 - 23:44

فرمانده پایگاه مقاومت امام جعفرصادق روستای ملک خیل قائمشهر از ۱۵ مرحله ضدعفونی و ۳ مرحله آهک پاشی برای مقابله با ویروس کرونا در این روستا خبر داد و گفت: از ورود افراد غیر بومی به روستا جلوگیری شد و همچنین بهداشت فردی به سرنشینان خودروها برای مقابله با ویروس کرونا داده می شد.

مراد گرائیلی در گفتگو با استناد نیوز با اشاره به اینکه یک کارگاه تولید ماسک در روستای گاوان آهنگر با همیاری و کمک مردمی راه اندازی شد، افزود: ۸۰ نفر در دو شیفت کاری تولید ماسک برای ۲۰ روستای بالاتجن را انجام می دادند.
وی از توزیع ۵۰۰ عدد ماسک دربین اهالی روستای ملک خیل خبر دادو گفت: نصب بنر در مکان های عمومی روستا و آموزش های لازم برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ جلوی درب منازل از دیگر اقدامات اطلاع رسانی در این روستای ملک خیل بوده است.
وی یادآورشد: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیلی مساجد، تکایا ، آرامستانها و مغازه های غیر ضرور نیز انجام شده است .
گرائیلی با تاکید براینکه خوشبختانه تاکنون هیچگونه بیمار مبتلا به ویروس کرونا دراین روستا مشاهده نشده است، اظهار کرد: اهالی روستا در این مدت همکاری خوبی انجام دادند و با رعایت نکات بهداشتی شاهد شیوع این ویروس در روستا نبودیم.
عضو ستاد مقابله با ویروس کرونا خاطر نشان کرد: در ایام شعبانیه یک مرحله بسته معیشتی برای ۸ خانوار به مبلغ بیش از ۲۰ میلیون ریال تهیه و ارسال شد.
وی با اعلام اینکه در قالب کمک های مومنانه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ماه مبارک رمضان برای ۱۸ خانوار بسته معیشتی در ۳ مرحله توزیع خواهد شد، گفت: این روستا دارای ۲۴۰ خانوار و ۷۸۰ نفر جمعیت است و با کمک مردم و دهیاری به هر خانوار ۴ لیتر محلول ضدعفونی داده شد.

روستا ملک خیل قائمشهر

روستا ملک خیل قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار