طبرستانی دهیار آستانه سر جویبار اقدامات این روستا در مقابله با کرونا را تشریح کرد\

طبرستانی دهیار آستانه سر جویبار اقدامات این روستا در مقابله با کرونا را تشریح کرد

  • کد خبر: 2111100008
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1399 - 21:00

دهیار روستای آستانه سر بخش مرکزی شهرستان جویبار، گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 10 مرحله ضدعفونی و گندزدایی در سطح معابر عمومی روستا انجام شده است.

علی اکبر طبرستانی روز پنج شنبه در گفت و گو با استنادنیوز، افزود: برای مقابله با ویروس کرونا،تعطیلی مساجد ، آرامستان ها ، و مغازه های غیر ضروری را داشته ایم و همچنین نصب بنر در مکان های عمومی روستا ، آموزش های لازم برای مقابله با ویروس به نانوایی ها و اهالی این روستا انجام شده است.
وی با اعلام اینکه 10 مرحله گندزدایی در سطح این روستا انجام شده است ،گفت :پنج نوبت محلول ضدعفونی توسط دهیاری و مابقی توسط خدمات شهری شهرداری جویبار تهیه و ما هم نسبت به گند زدایی این روستا اقدام کرده ایم.
دهیار روستای آستانه سر بخش مرکزی شهرستان جویبار با بیان اینکه دو نوبت آهک پاشی با هزینه ایی بالغ بر 500 هزار تومان انجام شده است، افزود: بیش از سه هزار عدد ماسک بهداشتی با هزینه ایی بالغ بر 4 میلیون تومان در بین اهالی این روستا توزیع شده است.
 طبرستانی از توزیع هفت مرحله بسته معیشتی در بین خانواده های کم درآمد این شهرستان خبر داد و گفت: برای تهیه بسته های معیشتی 2 میلیون و 800 هزار تومان کمیته امداد امام خمینی (ره)، 2 میلیون و 400 هزار تومان آبشار عاطفه ها و 4 میلیون تومان دهیاری کمک کرد تا در بین نیازمندان توزیع شود.
دهیار روستای آستانه سر بخش مرکزی شهرستان جویبار در پایان از آبشار عاطفه ها ، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندو ق امام جعفر صادق (ع)، بسیجیان، خیاطان، تراکتورداران، شهردار جویبار، بخشدار مرکزی و افرادی که در این راستا کمک کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار