5 مرحله سم پاشی در روستای شاه رضا جویبار انجام شد/ فرد مبتلا به کرونا در روستا شاه رضا نداشته ایم\
  • ذبیح الله متولیان؛

5 مرحله سم پاشی در روستای شاه رضا جویبار انجام شد/ فرد مبتلا به کرونا در روستا شاه رضا نداشته ایم

  • کد خبر: 2111100011
  • چاپ
  • انتشار: 06 ارديبهشت 1399 - 16:49

رئیس شورای روستای شاه رضا بخش مرکزی جویبار با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا پنج مرحله سم پاشی در این روستا انجام شده است، گفت: به مناسبت نیمه شعبان عطرافشانی در مساجد، تکیه ها و خانه های این روستا انجام شده است.

ذبیح الله متولیان روز شنبه در گفت و گو با استنادنیوز، افزود: سم پاشی علیه بیماری کرونا در سطح روستا، اماکن دامی و داخل حیات روستائیان انجام شده است.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا به تعداد خانوار های روستای شاه رضا محلول سطوح یک و نیم لیتری تعلق گرفته است،گفت: توزیع ماسک رایگان هم به تعداد افراد خانوارهای این روستا انجام شده است.
رئیش شورای روستای شاه رضا با بیان اینکه موردی مبتلا به ویروس کرونا در این روستا نداشته ایم، افزود: برای مقابله با ویروس کرونا نصب بنر آموزشی در سطح مساجد، روستا، تعطیلی مساجد و امام زاده ها را داشته ایم.
متولیان با اعلام اینکه به مردم اعلام کرده ایم تنها راه شکست مقابله با ویروس کرونا ماندن در خانه است، گفت: خوشبختانه مردم این روستا تمام توصیه ها را رعایت کرده اند و جا دارد از مرکز بهداشت، بیمارستان شهید عزیزی، پزشکان، پرستاران و همه افرادی که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کرده اند، تشکر کنم.
رئیس شورای روستای شاه رضا بخش مرکزی جویبار از توزیع بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان بین افراد نیازمند این روستا خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار