توزیع شکر،برنج و گوشت تعاونی در ماه رمضان/ پلمب 6 واحد صنفی متخلف سوادکوه شمالی\
  • مجید ابراهیم نژاد؛

توزیع شکر،برنج و گوشت تعاونی در ماه رمضان/ پلمب 6 واحد صنفی متخلف سوادکوه شمالی

  • کد خبر: 2111100022
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1399 - 00:01

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از تولید بیش از هفت میلیون دستکش توسط یک تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد دستکش با همکاری شبکه بهداشت در بین شهرستان ها توزیع شده است.

مجید ابراهیم نژاد شامگاه یک شنبه در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا جلسه مشترکی با حضور اصناف، رابطین بهداشت و واحدهای صنفی برگزار شد، افزود: پروتکل های بهداشتی و تذکرات لارم را به واحدهای صنفی ارائه داده ایم .
وی به بازدید یک هزار و 126 واحد صنفی از ابتدای طرح نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد بازرسی ها 6 واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به مقررات کرونایی پلمب و یک واحد تجهیزات پزشکی هم به علت گران فروشی پلمب شد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از تشکیل پرونده برای سه واحد صنفی در این شهرستان و ارجاع به تعزیرات حکومتی خبر داد .
ابراهیم نژاد با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا یک واحد تولیدی بیش از هفت میلیون دستکش تهیه و در بین شهرستان ها توزیع شده است، گفت: یک واحد صنعتی در حال تولید مواد ضدعفونی کننده است که تاکنون 30 هزار لیتر تولید و در بین مراکز درمانی و بیمارستان ها توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه در طرح فاصله گذاری اجتماعی دوم 95 درصد از واحدهای صنفی شهرستان سوادکوه شمالی کد سلامت خود را دریافت کرده اند، گفت :متاسفانه پنج درصد دیگر موفق به چاپ نشده اند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع آش با رعایت پروتکل بهداشتی انجام خواهد شد، افزود: با حمایت اصناف و خیرین تاکنون 30 بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد این شهرستان توزیع شد و ماه مبارک رمضان هم 30 بسته دیگر توزیع خواهد شد.
ابراهیم نژاد در پایان با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان سوادکوه شمالی 15 تن شکر، 15 تن برنج و 4 تن گوشت قرمز با نرخ مصوب توزیع خواهد شد، گفت: به زودی شهروندان می توانند نسبت به خرید این اقلام اقدام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار