مقابله با کرونا در روستای شارقلت سوادکوه شمالی / نارضایتی اهالی منطقه لفور از جمع آوری ایست بازرسی\
  • حیدر نجفی در گفتگو با استنادنیوز؛

مقابله با کرونا در روستای شارقلت سوادکوه شمالی / نارضایتی اهالی منطقه لفور از جمع آوری ایست بازرسی

  • کد خبر: 2111100023
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1399 - 09:27

دهیار روستای شارقلت مرکز دهستان لفور سوادکوه شمالی با بیان اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا چندین مرحله سم پاشی و آهک پاشی در سطح معابر عمومی روستا انجام شده است، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا 3 مرحله سم پاشی و 2 مرحله آهک پاشی در سطح این روستا انجام شده است.

حیدر نجفی در گفتگو با استنادنیوز با اعلام اینکه فعالیت این ستاد بازتاب خوبی در سطح منطقه و استان داشته است، افزود: در اقدام نخست در منطقه لفور ستاد مبارزه با کرونا با حضور دهیاران و شوراهای روستاهای منطقه ونهادهای مردمی تشکیل شد.
وی بیان کرد: درکنترل بیماری کووید ۱۹ همکاری خوبی با مراکز بهداشت انجام شده است و کمک های خیرین در قالب خرید ماسک، محلول های ضدعفونی و داروهای کم یاب تهیه و زیر نظر مرکز بهداشت در اختیار نیازمندان و مردم قرار می گرفت.
دهیار روستای شارقلت با بیان اینکه سه مرحله توزیع ماسک و ژل ضدعفونی در بین جامعه هدف بیماران را داشته ایم، افزود: در روستای شارقلت 50 عدد ژل ضدعفونی کننده توزیع شده است.
نجفی با اشاره به اینکه در زمان توزیع بسته های بهداشتی، اطلاع رسانی های لازم نیز به خانوارها داده می شد، خاطر نشان کرد: با رعایت درست نکات بهداشتی، خوشبختانه هیچ بیمار کرونایی در منطقه لفور نداشتیم.
وی در پایان با اعلام اینکه یکی از نارضایتی های اهالی منطقه لفور متوقف شدن ایست بازرسی بوده است، گفت: حدود 15 روز است که ایست بازرسی متوقف و با ورود افراد غیربومی در منطقه لفور شاهد بیماری کرونا در این منطقه بوده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار