اهدای 15 کارت هدیه در قالب طرح مومنانه / بیش از 90 سبد غذایی بین نیازمندان روستای پرچیکلا قائمشهر توزیع شد\
  • فرزانه شکری دهیار روستا پرچیکلا؛

اهدای 15 کارت هدیه در قالب طرح مومنانه / بیش از 90 سبد غذایی بین نیازمندان روستای پرچیکلا قائمشهر توزیع شد

  • کد خبر: 2111100028
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1399 - 17:32

دهیار روستای پرچیکلا شهرستان قائمشهر، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی (ع) 15 کارت هدیه در قالب طرح مومنانه بین نیازمندان این روستا توزیع می شود.

فرزانه شکری در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هفت مرحله ضدعفونی معابر با همکاری اهالی محل، شورا، دهیاری و پایگاه مقاومت انجام شده است، افزود: با همکاری دهیاری و خانه بهداشت بروشورهای بهداشتی در بین اهالی این روستا توزیع و به میانسالان هم نکات بهداشتی ارائه شده است.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا در آخرین پنج شنبه سال تا 13 فروردین ماه از ورود افراد به آرامگاه جلوگیری شده است، گفت: با همکاری بسیج خواهران، برادران، دهیاری، شورا و پایگاه مقاومت نسبت به دوخت یکهزار و 200 ماسک اقدام و در بین اهالی این روستا توزیع کرده ایم.
دهیار روستای پرچیکلا با اشاره به اینکه طرح غربالگری سلامت در بین اهالی این روستا انجام شده است، بیان کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا شست و شوی معابر و جوی آب در سه مرحله انجام و دو مرحله دیگر به زودی انجام خواهد شد.
شکری به توزیع 93 بسته سبد غذایی بین نیازمندان این روستا اشاره ایی کرد و توضیح داد: در اسفندماه سال گذشته 21 سبد کلا توسط دهیاری و شورا، 25 بسته توسط پایگاه مقاومت، هشت بسته در نیمه شعبان و در ماه مبارک رمضان هم 25 سبد کالا توسط اهالی محل و 14 سبد کالا توسط خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
وی در پایان از اهالی محل، شورا، پایگاه مقاومت، بهورزان، بسیج خواهران و برداران، کادر درمانی و پزشکان و تمام کسانی که برای مقابله با ویروس کرونا به این روستا کمک کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار