یکهزار و 200 نفر در حوزه صنعت مشغول به کار شده اند/ 14 واحد غیرفعال در سیمرغ به مدار تولید بازگشت\
  • حبیب نژاد فرماندار شهرستان سیمرغ؛

یکهزار و 200 نفر در حوزه صنعت مشغول به کار شده اند/ 14 واحد غیرفعال در سیمرغ به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر: 2111100072
  • چاپ
  • انتشار: 23 ارديبهشت 1399 - 23:48

فرماندار شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه بیش از یکهزار و 200 نفر در حوزه صنعت مشغول به کار شده اند، گفت: با حمایت بی شائبه استاندار،معاون امور اقتصادی استاندار مازندارن، دستگاه ها و بانک در تزریق به موقع منابع موجب رونق واحدهای صنعتی شده است.

مجتبی حبیب نژاد روشن در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه طبق سیاست ابلاغی دولت در بحث اشتغال در این شهرستان 60 میلیارد تومان اعتبار جذ ب شد، افزود: 14 واحد غیرفعال در ناحیه صنعتی سیمرغ  وجود داشته که با تزریق منابع مالی این واحدها فعال شده اند.
وی گفت: تنها یک واحد صنعتی به دلیل مباحث حقوقی موفق به تزریق منابع مالی نشد که با مشخص شدن وضعیت در دستگاه قضا این واحد نیز تعیین و تکلیف می شود.
فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه بیش از یکهزار و 200 نفر در حوزه صنعت مشغول به کار شده اند، افزود: با حمایت بی شائبه استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار مازندارن، دستگاه ها و بانک در تزریق به موقع منابع موجب رونق واحدهای صنعتی شده است .
حبیب نژاد تصریح کرد: باتوجه به ارتباط موثر صورت گرفته در حوزه صنعت بالغ بر 30 میلیارد تومان و در حوزه کشاورزی بیش از 13 میلیارد تومان تزریق منابع داشته ایم.
وی با اعلام اینکه دو دستگاه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) جذب صد در صدی منابع را داشته اند، گفت: بیش از 800 نفر در بحث کارآفرینی به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.
فرماندار سیمرغ در پایان گفت: بنا است تا پایان امسال طرح تجهیز و نوسازی اراضی را با تزریق به موقع منابع داشته باشیم چرا که در شمال کشور تنها شهرستانی بودیم که در تمام اراضی که استعداد و اجرای طرح تفصیلی بود طرح تجهیز و نوسازی را انجام دادیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار