توزیع 15 هزار ماسک بهداشتی در روستای کلاگر محله قائمشهر\

توزیع 15 هزار ماسک بهداشتی در روستای کلاگر محله قائمشهر

  • کد خبر: 2111100122
  • چاپ
  • انتشار: 28 ارديبهشت 1399 - 20:54

دهیار روستای کلاگرمحله شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه کارگاه تولید ماسک و دستکش به منظور تامین اقلام بهداشتی اهالی این روستا در راستای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد،گفت:15 هزار ماسک بهداشتی و پنج هزار دستکش توسط این کارگاه تولید و در سه مرحله بین اهالی این روستا توزیع شده است.

مهدی رمضانی روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه این روستا با تعداد یکهزار و 200 خانوار جمعیتی در حدود 3 هزار نفر دارد که اکثر آنها مهاجر هستند،افزود:به منظور مقابله با ویروس کرونا 20 مر حله سم پاشی و آهک پاشی در سطح این روستا انجام شده است.

وی با اعلام اینکه کارگاه تولید ماسک و دستکش به منظور تامین اقلام بهداشتی اهالی این روستا در راستای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد،گفت:15 هزار ماسک بهداشتی و پنج هزار دستکش توسط این کارگاه تولید و در سه مرحله بین اهالی این روستا توزیع شده است.

دهیار روستای کلاگرمحله با بیان اینکه این کارگاه به تولید لباس گان بیمارستانی هم اقدام کرده است،افزود: بیش از 10 هزار لباس گان بیمارستانی تولید و به بیمارستان ولایت ساری ارسال شده است.

رمضانی از توزیع پنج مرحله بسته های معیشتی بین افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در این روستا خبر داد و گفت: از اهالی روستا، اعضاء شورا، هیات امناء ، پایگاه مقاومت ، خیاطان و همه افرادی که برای مقابله با این ویروس به ما کمک کرده اند تا تلفاتی ناشی از بیماری کرونا نداشته باشیم ،تقدیر و تشکر می کنم.

دهیار روستای کلاگرمحله در پایان با اعلام اینکه بودجه دهیاری ها در تنگنا و محدودیت قرار دارد،گفت: روستای کلاگرمحله روستایی بزرگ است اما متاسفانه تنها معابر اصلی آن آسفالت و معابر فرعی و کوچه های آن آسفالت نشده که آسفالت نبودن کوچه ها مشکلات متعددی را برای اهالی روستا ایجاد کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار